مسئول تأیید محتوا و تأیید شرعی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری 12 کارگاه آموزشی تبلیغ و آموزش اصول لازم الرعایه در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۲۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار منوچهر خلیلیان گفت: در قالب برگزاری کارگاه های مشترک آموزشی ویژه تایید محتوا و تایید شرعی در نواحی مقاومت بسیج و سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام)، در سال جاری 12 کارگاه آموزشی مشترک ویژه دفاتر تایید محتوا و تایید شرعی نمایندگی ولی فقیه در رده های سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد .

مدیر دفاتر تایید محتوا و تایید شرعی نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، هدف از برگزاری این کارگاه ها را آموزش و ارتقاء سطح دانش رده های مقاومت نسبت به وظایف محوله و برنامه های این دو دفتر دانست .

سرهنگ خلیلیان گفت: در این کارگاه ها که در نواحی مقاومت استان برگزار گردید حدود 400 نفر از مدیران عقیدتی، نظارت و فرهنگی حوزه مقاومت مسئولین فرهنگی، طرح صالحین و مدیران دفاتر تایید محتوای سراسر استان توسط کارشناسان امر آموزش های لازم را طی کردند .

وی با اشاره به اهمیت اصول لازم الرعایه ابلاغی از سوی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه و دفتر تایید شرعی ضوابط و برنامه ها، افزود: اصول لازم الرعایای مربوط به انتخابات – موسیقی – هنرهای نمایشی – نشریات – انطباق ضوابط و مقررات با موازین شرعی – پایش ظوابط و مقررات و ... برای شرکت کنندگان تبیین و تشریح شد و به ابهامات افراد در این خصوص پاسخ داده شد.

خلیلیان تصریح کرد: همچنین در ارتباط با نحوه پاسخگویی به سئوالات افراد و استفاده مطلوب و بهینه از نشریات دفتر تایید شرعی مانند : تدبیر ماه – گزیده قوانین – زلال احکام و ... نکات لازم ارائه شد .

وی در پایان گفت: از حمایت ها و عنایت مسئول محترم تایید شرعی ضوابط و برنامه های سپاه و همکاران ارجمندشان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

ارسال نظرات