خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج خبر داد:

اجرای برنامه های شاخص هفته بسیج توسط سپاه ناحیه آوج

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج ازاجرای برنامه های شاخص هفته بسیج توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) ناحیه آوج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۱۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان آوج سرهنگ غلامرضا مهر علیان درنشست خبری هفته بسیج، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج تفکر بسیجی را برگرفته از تفکر و روحیه‌ی استقامت و ایستادگی دانست.

وی ادامه داد: بسیج با حضور در تمامی عرصه‌ها از جبهه‌های دفاعی تا سازندگی و فرهنگی کارنامه‌ی درخشانی را به همراه دارد که این نشان از اخلاص، شجاعت، و همان مشخصه‌ی اصلی آن یعنی استقامت و پایداری می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج خاطر نشان کرد: امروز آثار مثبت بسیج در دنیا مشهود است و ما شاهد هستیم از زمانی که مردم کشورهای عراق، سوریه و سایر کشورهای اسلامی از بسیج مستضعفین الگو گرفتند به پیروزی‌های بزرگی دست یافتند..

مهر علیان یادآور شد: امنیت امروز  ما مرهون بیداری و مقاومت دلیر مردان  بسیجی، مومن و مسلمان در سوریه، عراق، یمن، فلسطین و لبنان است.

وی در پایان با اشاره به اهم برنامه های محوری هفته بسیج  درشهرستان آوج گفت: دیدار بسیجیان با ائمه جمعه، عطر افشانی مزار مطهر شهدا، نشست منتظران موعود، افتتاح یک حوزه و پایگاه بسیج، میقات صالحین ، برگزاری همایش 5 آذر، همایش فرماندهان بسیج شهرستان آوج،همایش شکوه پایداری، اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی، نشست بصیرتی، از ویژه برنامه های هفته بسیج این ناحیه خواهد بود.

انتهای پیام/5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها