مدیر روابط عمومی سازمان ورزش بسیج اعلام کرد؛
مدیر روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، برنامه های این سازمان در هفته بسیج را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۰۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، محمد حسین فئوادیان مدیر روابط عمومی سازمان ورزش بسیج در آستانه آغاز هفته بسیج گفت: هفته بسیج پاسداشت مجاهدت های بسیجیانی است که در جریان هشت سال دفاع مقدس با فداکاری هایشان و پاسداری از آرمان های انقلاب، اجازه نفوذ به دشمن بیگانه ندادند. آنها پس از جنگ هم با تغییر میدان مبارزه به عرصه سازندگی مملکت وارد شدند و به گفته معمار کبیر انقلاب هر جا خلاء ای احساس کردند وارد عمل شدند و با اخلاص در جهت اقتدار ایران اسلامی از جان هم مایه گذاشتند.

وی افزود: ورزش هم یکی از عرصه هایی است که از حضور پربرکت بسیج در سال های اخیر بهره مند بوده و این نیروی مردمی پایه گذار کارهای بزرگی در ورزش کشور بوده است. ساخت بیش از سه هزار سالن ورزشی حتی در دور دست ترین و محروم ترین مناطق ایران، تاسیس پایگاه های استعدادیابی و توجه به رده های پایه، تربیت هزاران مربی و مدیر متعهد و متخصص و برگزاری برنامه های متنوع در حوزه ورزش همگانی در جهت عملی کردن بیانات مقام عظمای ولایت از جمله اقدامات شاخص بسیج در حوزه ورزش بوده است.

مدیر روابط عمومی سازمان ورزش بسیج برنامه های فرهنگی در ورزش را از جمله اقدامات بسیج دانست و اظهار داشت: در روزهایی که ورزش کشورمان متاسفانه گرفتار بی اخلاقی است، بسیج با برگزاری برنامه های فرهنگی مختلف در کنار مسابقات ورزشی، به دنبال تربیت ورزشکارانی متعهد و اخلاقمدار بوده است که علاوه بر بعد فنی، در مسائل اعتقادی و معنوی نیز در میادین ورزشی زبانزد باشند. 

فئوادیان در ادامه با اشاره به برنامه های سازمان ورزش بسیج در هفته بسیج خاطر نشان کرد: برنامه های سازمان ورزش بسیج در هفته بسیج با برگزاری دوره آموزشی جهت یابی در تاریخ 27 آبان آغاز شد،در یکی از برنامه های شاخص هفته بسیج روز پنج شنبه 28 آبان، کوهنوردان برتر بسیجی کشور به قله شیرکوه یزد صعود می کنند. روز جمعه 29 آبان هم برنامه کوهپیمایی و پیادروی عمومی و خانوادگی در بیش از 400 شهر کشور برگزار می شود.

وی افزود: در ادامه روز دوشنبه دوم آذر با حضور مقامات عالی رتبه لشگری و ورزش کشور، مراسم افتتاح سالن های ورزشی بسیج را خواهیم داشت و برنامه پایانی مان برگزاری هفته پایانی رقابت های برترین های المپیاد خواهران ورزش بسیج در روز پنج شنبه 5 آذر خواهد بود.
ارسال نظرات