خبرهای داغ:
به مناسبت هفته مبارک بسیج جلسه شورای اداری شهرستان تاکستان در سالن شهید زین الدین سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۰۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، سرهنگ مسلم لطفی زاده فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان ضمن تبریک هفته بسیج طی سخنانی به برنامه های هفته بسیج این شهرستان اشاره کرد و افزود : مهمترین کارکردی که بسیج دنبال می کند عمق بخشی به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است .

لطفی زاده با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص  نقش بسیج در اصلاح  سبک زندگی و مقابله با جنگ نرم که مخاطب اصلی آن جوانان هستند اشاره داشت: وظیفه بسیج ، فرهنگ سازی لازم در سبک زندگی جوانان برای مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان به اهم فعالیت های بسیج در شهرستان تاکستان اشاره کرد: سپاه ناحیه امام علی (ع) تاکستان  اقدام به تشکیل حلقه های صالحین و گردهمایی جوانان بسیجی نموده که یکی از برنامه های حلقه های صالحین شرکت در اعتکاف و مراسمات عزاداری سطح شهرستان می باشد .

در پایان سرهنگ لطفی زاده از تمامی مسئولین شهرستان خواست تا در مراسمات هفته  بسیج  حضوری فعال داشته باشند.

در ادامه نیز مهندس رجب رحمانی نماینده محترم مردم شهرستان تاکستان با تبریک هفته بسیج ضمن تقدیر بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: که من در صحبت هایم به فرموده رهبر معظم انقلاب بسنده می کنم  که فرمودند افتخار من این است که خود یک بسیجی ام و به تمجید از نقش والای بسیج در جامعه پرداخت .

وی گفت: بسیار خوشنودم که در حال حاضر تمام ملت ایران به برکت این انقلاب ، بسیجی هستند و پیرو خط ولایت اند و با این اتحاد و بسیجی بودن ملت و دستاوردهای عظیم در صحنه های بین المللی را کسب خواهند نمود .

در پایان این جلسه فرماندار شهرستان تاکستان دکتر حیدری با تبریک هفته بسیج بیان داشت: بسیج میقات فرشتگان است بسیج شجره طیبه است و بسیج در دل ملت خود را فدایی این انقلاب می کند.

وی گفت:  بسیج نیروی مخلص خداست ،من در ایران غیر بسیجی نمی بینم و ما ملت ایران بسیجی خواهیم ماند تا جهانی تر شویم همان طور که در حال حاضر بسیج و بسیجیان این انقلاب  در دنیا الگویی برای جهانیان شده اند.

 

 

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها