فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا خبرداد:

بسیجیان پیشوا آماده حضور در رزمایش الی بیت المقدس 4

خبرگزاری بسیج: بسیجیان شهرستان پیشوا همزمان با دلیر مردان غیور بسیجی در سراسر کشور آماده برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 4 هستند.
کد خبر: ۸۵۹۶۲۰۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران به نقل ازروابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا: برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 4همزمان با هفته بسیج آغاز می شود هدف از اجرای این رزمایش را حفظ انسجام، آمادگی و ارتقاء توان رزمی گردان های بسیج بیت المقدس باشعار تحکیم بیعت با رهبری و تجدید میثاق با شهدا عنوان کرد.

حسن عاطف ضمیر در ادامه خاطرنشان کرد:همه جای این کشور در جنب و جوش و در حال انجام این رزمایش هستند و این یعنی اینکه آمادگی همیشگی بچه های بسیجی، رهروان شهدا و کسانی که با قامت برافراشته جلوی دشمن اعلام آمادگی می کنند، است.

وی بیان داشت:ما باید این الگو شدن را قدر بدانیم و شاکر خدای متعال باشیم و هر روز قوی تر بروز  کنیم و جلوی کوچک ترین حرکت دشمن آماده باشیم تا به گفته ی امام(ره) پرچم اسلام را در بلندترین قله ای رفیع جهان به اهتزاز در آوریم.

وی گفت: کسانی که در لبنان، سوریه، عراق و در یمن درگیرند،از جونان این انقلاب الگو گرفتند و پشتوانه ی عظیم و بزرگی دارند که این پشتوانه ایران و حکومت اسلامی ایران است که  در جنگبه این دلگرم هستند که حکومتی مانند حکومت ایران داشته باشند.


ارسال نظرات