فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز دست‌پرورده استکبار بلای جان خودشان شده و داعش در آینده گریبان سایر کشورهای استکباری را هم می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۹۶۱۹۶
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳
داعش گریبان سایر کشورهای استکباری را هم می‌گیردبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فتح‌الله جمیری در مورد تحولات منطقه به‌ویژه، عراق، سوریه و یمن بیان کرد: مقام معظم رهبری در اردیبهشت‌ماه امسال جنگ‌های نیابتی را تذکر دادند و آن فرمایشات یک آماده‌باش برای ما بود و در قبال آن تمهیداتی در سراسر کشور و همچنین استان بوشهر اتخاذ شد.

وی بیان کرد: اگر دشمنان قصد تعرض به کشور را داشته باشند بسیج در آمادگی بسیار خوبی به سر می‌برد و در تحولات منطقه‌ای نیز شرایط به ضرر دشمنان ماست و با توجه به حضور مستشاران ایران در سوریه، شرایط خوبی داریم.

جمیری در ارتباط با جنایات داعش در کشورهای مختلف بیان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود عنوان کردند «کسانی که داعش را پرورش دادند همین داعش دامن آنان را می‌گیرد» و همین اتفاق هم افتاد و داعش بویی از اسلام نبرده و اسلام‌زدایی می‌کند.

وی با اشاره به حوادث تروریستی در فرانسه گفت: در آینده دامنه داعش گریبان سایر کشورهای استکباری را هم می‌گیرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه ایران همواره شعار مبارزه با تروریسم را سر داده اظهار داشت: با این شرایط ضروری است کشورهای مختلف با ایران برای مبارزه با تروریسم همکاری کنند چراکه ایران بیشترین ضرر را از تروریسم کرده است.

جمیری در پاسخ به سؤالی در مورد همکاری دستگاه‌های اجرایی با سپاه برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد:  آنچه در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود با همکاری سپاه و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود و در انجام پروژه‌های عمرانی مختلف سپاه با دستگاه‌های مرتبط هماهنگ بوده و از نظرات کارشناسی ادارات بهره می‌گیریم.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد اقدامات صورت گرفته برای شهید شاخص کشوری شهید مهدوی که اهل استان بوشهر نیز هست گفت: شهید مهدوی این استعداد را دارد که به‌عنوان یک شهید بین‌المللی شناخته شود و در این مسیر رسانه‌ها نقش مهمی دارند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: شهید مهدوی الگوی استکبارستیزی معرفی‌شده و باسابقه دیرینه استان بوشهر در مبارزه با استکبار، مقاومت شهید مهدوی در برابر آمریکا برگ زرین دیگری در تاریخ استان بوشهر ثبت کرد.

جمیری خاطرنشان کرد: با توجه به انتخاب شهید مهدوی به‌عنوان شهید شاخص کشوری در سال 94 اکنون در تمام شهرهای ایران شهید مهدوی را می‌شناسند هرچند باید برای معرفی بیشتر ایشان تلاش کنیم.

وی گفت: علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی که تاکنون در مورد شهید مهدوی انجام‌شده یک فیلم مستند انیمیشنی هم درباره شهید مهدوی در حال ساخت داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها