در راستاي اعطاي تسهيلات به بسيجيان در طول هفته بسيج جلسه هماهنگي بين سپاه خوي با روساي بانك هاي اين شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۶۱۵۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، فرمانده سپاه خوي در جلسه اعطاي تسهيلات به بسيجيان ضمن تبريك و تهنيت فرارسيدن هفته بسيج اظهار داشت: اکنون در موقعيتي از زمان هستيم كه جا دارد در برابر توطئه هاي دشمنان قدعلم كنيم و در مسير رشد و تكامل كشور را پيش ببريم لذا باید تمام امکانات را در این راه بسیج کنیم و به تبعات توسعه‌نیافتگی شهرستان خوي در کمترین زمان پایان دهیم.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علايي افزود: رشد، تكامل و پيشرفت جامعه اسلامي تنها با تلاش و کار امکان‌پذیر است، از این رو باید تفکر بسیجی در تمام جوامعی که به سمت پیشرفت قدم بر می‌دارند، اشاعه پیدا کند.

وي ادامه داد: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری با شعار دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی آغاز شده است، بسج و بسيجيان تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا سهم خود را در پیشرفت شهرستان ایفا کنند.

علايي افزود: علی‌رغم مشکلات اقتصادی كه با آن روبرو هستيم شاهد رونق تولید و اشتغال هستيم چرا كه بسيج بنا به منويات رهبري با بصيرت در برابر هر مشكل و تحريمي پيش مي رود و امكان نفوذ به كشور را از دشمنان سلب مي كند.

وي در پايان اظهار اميدواري كرد كه در راستاي تقدير و تشكر از تلاش هاي شبانه روزي و بدون چشمداشت بسيجيان تفاهم نامه اي بينسپاه و روساي بانك شهرستان امضا شود تا بسيجيان از تسهیلاتی که از محل تفاهم نامه بین سپاه، و بانک‌های عامل در هفته بسيج منعقد مي شود بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات