خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی:

حرکت بسیج بصیرت همراه با تعقل و آگاهی است

رقیه رزمجو گفت: بسیج سلحشور در تمام عرصه های انقلاب اسلامی با گام های استوار، بصیرانه همراه با تعقل و تدبرگام بر می دارد.
کد خبر: ۸۵۹۶۱۵۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگوی خبری با اشاره به اهميت بسيج و زحمات آنها در دوران مقدس اذعان داشت: حرکت بسیجی همواره با اخلاص ٰ سخت کوشیٰ صداقت و انگیزه خدمت رسانی همراه است و ما به عنوان ادامه دهندگان خط و مشی این عزیزان ٰ با اخلاص گام برداشتن و باور بسیجی را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده ایم.

خواهر پاسدار رقیه رزمجو با توجه به برگزار حضور حماسی در 5 آذر گفت:حضور بصیرانه بسیجیان در صحنه های مختلف انقلاب عامل اصلی موفقیت است.

وی در راستای حضور در میادین تصریح کرد: در سرنگونی رژیم شاه، هشت سال دفاع مقدس، انتخابات مختلف و ۹حماسه نهم دی این حضور بسیجی وار اقشار مختلف مردم بود که موجب نقش برآب شدن اهداف دشمنان این نظام شد فتنه گران در سال ۷۸ اسلامیت نظام و در فتنه سال ۸۸ جمهوریت نظام را نشانه رفته بودند که با تدبیر و هدایت رهبری و حضور مردم، دشمنان ناکام ماندند.

رزمجو ادامه داد:همانگونه که بسیجیان در 8 سال دفاع مقدس حماسه آفریدند، امروزه نیز با توجه به اینکه دشمن تمام توان خود را برای انحراف نظام بکار می گیرد بسیجیان باید در تمام عرصه ها حضور داشته باشند ودر مقابل تهدیدات، حماسه ساز باشند.

این مقام مسئول با این عنوان که حوزه های خواهران در این هفته برنامه های مختلف فرهنگی اجتماعی ورزشی را برگزار می کنند شاخص برنامه ها را یادواره شهدا،گرامیداشت هفته بسیج،مسابقات آشپزی،انس با شهدا عنوان و افزود: اولین برنامه بسیج خواهران پس از شرکت در دعای ندبه برگزار ی میقات صالحین در مصلی امام خمینی(ره)است.

وی،نشست های روشنگری، منتظران موعود؛دیدار از خانواده شهدا،غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از فرماندهان پایگاه ها،مسابقات قران، تیراندازی و... را از دیگر برنامه های اجرایی در طول هفته بسیج عنوان کرد.

ارسال نظرات