فرمانده سپاه خوی در نشست خبري هفته بسيج مطرح كرد:
فرمانده سپاه خوی در جمع اصحاب رسانه،خبرنگاران نشریات محلی و خبرگزاریها با شرکت در نشست خبری برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۹۶۱۵۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در نشست خبری با تشریح برنامه های هفته بسیج اذعان داشت: بسیجیان در طول انقلاب اسلامی با تلاش های تسحین برانگیز خویش افتخاراتی را در تمامی ابعاد برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی با اشاره به نقش و رویکرد بسیج و سپاه گفت:این جان برکفان عزیز با گذشتن از خانواده، جان ومال اقتدار و سربلندی را بر نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

وی اعتقاد و ایمان راسخ بسیجیان را اصلیترین عامل حضوراین عزیزان درمیادین عنوان و اظهار داشت: به قول بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران بسیج راهنما و راه گشای دفاع همه جانبه از کشور است و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مظهر عشق، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان انقلاب است.

فرمانده خوی با این عنوان که آغاز هفته بسیج با برگزار ی دعای ندبه در 29آبان ماه برگزار می شود با عنوان بسیج، ولایت و انتظار نامگذاری شده است که گردهمایی و حضور اعضای حلقه های صالحین در میعادگاه نماز جمعه، سخنرانی فرمانده سپاه قبل از خطبه های نماز جمعه و برپایی پایگاه های مشاوره دینی و ایستگاه های سلامت از برنامه های این روز است.

علایی اهم برنامه های هفته بسیج را دیدار با امام جمعه شهرستان،اجرای صبحگاه مشترک، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی،تجلیل از پیشکسوتان و بسیجیان موفق و حافظان قرآن،برگزار ی یادواره ای شهدا د،اعزام روحانیون اهل سنت به اردوی زیارتی قم،افتتاح طرح های اقتصادی، غبارروبی مزار شهدا،دیدار از خانواده شهدا،عنوان کرد که اوج برنامه در 5آذرماه است که بسیجیان سلحشور اقتدار و عظمت خویش را در حضور حماسی به نمایش خواهند گذاشد

فرمانده سپاه خوی در ادامه با اشاره بر اینکه چندین سال است در زمینه اقتصاد مقاومتی فعالیت می شود ، یادآور شد: امسال در هفته بسیج به صورت نمادین 3طرح پرورش قارچ خوراکی به ارزش ،پرورش شترمرغ و پرورش مرغ بومی با هزینه کرد بالغ بر 110 میلیون تومان افتتاح خواهدشد.

علایی ادامه داد: در عرصه های صنایع تبدیلی،خوداشتغال و اقتصاد مقاومتی تسهیلاتی ارائه شده است که می توان از اشتغال 110نفر در اقتصاد مقاومتی،270نفر در خوداشتعالی و40نفر در صنایع تبدیلی نام برد.

فرمانده سپاه خوی اظهار داشت: تمام سعی ما خدمت به بسیج و بسیجی است تا لااقل بتوانیم ذره ای تلاشهای این عزیزان را جبران نماییم لذا در این زمینه تسهیلاتی که به بسیجیان دادیم تا بتوانند برای خود اشتغال زایی نمایند در این زمینه هم می توان از واگذاری اعتبار یک میلیارد و 400میلیون تومان در طرح های اقتصاد مقاومتی،550میلیون تومان در صنایع تبدیلی و 270میلیون تومان در طرح های خوداشتغالی و مشاغل خانگی نام برد

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال در کل 300برنامه در سطح ستاد،حوزه،کانون،پایگاه برگزار می شود امید که بتوانیم یاد و خاطر دلاورمردیهای بسیجیان گذشته را زنده نگه داریم و دین خود را در برابر بسیجیان امروز ادا کنیم.

گفتنی است فرمانده سپاه وی در پایان با اهدا نماد بسیجی(چفیه) به هرکدام از اعضای اصحاب رسانه ، این هل قلم ها در ضیافت ناهار فرمانده سپاه خوی شرکت کردند.


ارسال نظرات