خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در میاندوآب با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده ها و بسیجیان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۹۶۱۴۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تبریک فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان امام خمینی (ره) گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، روز جمعه 29 آبان ماه برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار جواد مولودی ، اظهار کرد: این همایش بزرگ با حضور بسیحیان و اقشار مختلف مردم از ساعت هشت صبح با تجمع در میدان انقلاب(شهرداری) شروع و به سالن ورزشی دو هزار نفری واقع در خیابان17 شهریور ختم می شود.

وی با بیان اینکه در پایان این همایش به به قید قرعه جوایز نفیسی از جمله دوچرخه، لباس ورزشی، هدایای نقدی و لوازم خانگی اهدا می شود، گفت: در برگزاری این همایش ادارات و نهادهای مختلف شهرستان همکاری دارند.

مولودی در باره اهداف برگزاری این همایش، افزود: ورزش دشمن بیماری بوده و ورزش صبحگاهی و پیاده روی نقش مهمی در جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی و حفظ و افزایش نشاط و روحیه دارد و درراستای برنامه های گرامیداشت هفته بسیج و ارتقا سطح سلامتی در جامعه این مراسم برگزار می شود.

ارسال نظرات