فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در گفت و گو با خبرنگاران؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از برگزاری بیش از 200 عنوان برنامه های به مناسبت هفته بسیح در رده های مختلف بسیج این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۱۴۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در میاندوآب با تبریک فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره)، گفت: شجره طیبه بسیج در این 36 سال، کارنامه درخشان و عملکرد مثبت و شایسته ای در خدمت به ملت و دفاع از آرمان های انقلاب و نظام دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه بسیح حافظ انقلاب در عرصه های مختلف است، اظهار کرد: این حفاظت زمان و مکان ندارد و هرجا و در هر عرصه ای تهدید علیه انقلاب بوده است، بسیج و بسیجیان در آنجا حضور دارند و با استکبار مبارزه می کنند.

وی فرمول روحیه بسیج و بسیجی را فرمولی نجات بخش و مهم عنوان کرد و افزود: بسیج یک نیروی نظامی نیست، بلکه یک جریان فکری و فرمول برای دفاع از نظام و آرمان های انقلاب در عرصه های مختلف است.

مولودی با اشاره به اینکه در آستانه هفته بسیج همزمان با سراسر کشور، برنامه هایی تدارک دیده شده است و در این راستا ستادهای گرامیداشت هفته بسیج تشکیل شده است، تصریح کرد: امسال بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، بیش از 200 عنوان برنامه های به مناسبت هفته بسیح در رده های مختلف بسیج این ناحیه در پایگاه ها، حوزه ها و در سطح شهرستان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب "حماسه شکوه مقاومت و ایستادگی" بسیجیان را در پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به ‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) را مهم ترین برنامه در این هفته عنوان کرد و گفت: این مراسم باشکوه با حضور اقشار مختلف بسیجیان در سه نقطه در سطح شهرستان در شهرهای چهاربرج، باروق و میاندوآب و با هدف حفظ انسجام بسیجیان و ایجاد امید در دل دوستداران نظام و یاس و ناامیدی در دشمنان برگزار می شود.

وی برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را دیگر برنامه این هفته اعلام و اظهار کرد: این همایش نیز با مشارکت ادارات و نهادهای مختلف شهرستان روز جمعه 29 آبان ماه از ساعت هشت صبح برگزار می شود.

مولودی افزود: برگزاری محفل معنوی زیارت عاشورا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، ویزیت رایگان، یادواره شهدا، نشست های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی از جمله دیگر برنامه هایی است که در این هفته در میاندوآب برگزار می شود.

ارسال نظرات