معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) خبر داد

برگزاری 2000 عنوان برنامه در هفته گرامیداشت بسیج در خراسان رضوی

معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان رضوی از برگزاری 2000 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۱۴۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار علی اکبر افراسیابی امروز در نشست خبری هفته بسیج در اتاق جلسات مجتمع فرهنگی آیه های مشهد بیان داشت: حضور بسیج در دفاع مقدس صحنه جنگ را تغییر داد و سبب شکست روزبه‌روز دشمن شد.

وی افزود: حضور بسیجیان در مبارزات جبهه مقاومت در بحث مقابله با استکبار جهانی به خوبی مشاهده می‌شود و تغییرات به وجود آمده به‌صورت کامل مشهود است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: برنامه‌های امسال هفته بسیج با شعار «بسیج دست قدرت خداست» در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با تبیین اقتصاد مقاومتی که یکی از راهکارهای مقابله با دشمن است امیدواریم بتوانیم از لحاظ اقتصادی ریشه انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کنیم و در مقابل حملات دشمن و تحریم‌هایش مستحکم شویم.

افراسیابی اشاره داشت: در مبحث اقتصاد مقاومتی نمایشگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود و محصولات مرتبط در این زمینه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری نسبت به نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن ابراز داشت: برنامه‌های بصیرت افزایی در این راستا در دستور کار بسیج قرار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) به برنامه های عمده در هفته بسیج از جمله گشت‌های بسیج و ایست و بازرسی اشاره کرد و برگزاری شکوه ایستادگی در پنجم آذرماه را عمده ترین برنامه در این هفته عنوان کرد.

وی عنوان داشت: 200 هزار بسیجی از استان در این همایش باشکوه حضور دارند که از این تعداد 50 هزار نفر از بسیجیان مشهدی در این همایش حاضر هستند.

افراسیابی از برگزاری 2000 عنوان برنامه در هفته بسیج توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان خبر داد و افزود: 300 عنوان برنامه توسط اقشار مختلف بسیج برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در روز نخست هفته بسیج حضور در میعادگاه‌های نماز جمعه پیش‌بینی شده و در مصلی‌ها و محل‌های برگزاری نماز جمعه حلقه‌های صالحین برگزار می‌شود و سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه نیز حسن رحیم پور ازغدی می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکهرویکرد امسال این است که با هیئت‌های مذهبی ارتباط برقرار شود تا مبادا زمینه نفوذ دشمن از این راه فراهم شود به برگزاری همایش‌های ائمه جماعات و هیئات مذهبی اشاره کرد.

وی بیان داشت: برنامه‌های امسال بصورت حجمی در نظر گرفته شده است تا قدرت ایران را به رخ دشمن نشان دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه طرح تربیت حافظان قرآن بسیجی در دستور کار دارالقرآن بسیج قرار گرفته است، گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بحث تربیت حافظان قرآن برنامه‌های خود را در دارالقرآن بسیج آغاز کردیم و در این رابطه 150 مهد قرآنی هم فعال شده‌اند که زیر نظر پایگاه های مقاومت بسیج هستند.

وی به معضلات حاشیه نشینی اشاره داشت و افزود: حضور بسیج در حاشیه شهر و رفع بعضی معضلات اجتماعی از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج دنبال می‌شود و در این راستا ساخت مساجد و بازسازی مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

افراسیابی ادامه داد: 15 عنوان برنامه در طرح اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود و تسهیلات و با توجه به نوع طرح وام‌های اشتغال‌زایی از 5 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان اعطا می‌شود و در رقم مبلغ این وام به شرکتی‌ها به ازای هر نفر 20 میلیون تومان اضافه می‌شود.

وی در پایان گفت: یک هزار و 500 پروژه عمرانی به مناسبت هفته بسیج در کشور افتتاح می‌شود،

ارسال نظرات
پر بیننده ها