خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کبودراهنگ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کبودراهنگ تفکر بسیجی به جهان اسلام نفوذ پیدا کرده است، گفت: بسیج با تکیه بر ارزش‌های اسلام ناب و بیانات مقام معظم رهبری در برابر هیچ فتنه ای کوتاه نخواهد آمد و به مستکبران اجازه نفوذ در کشور را نخواهد داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۱۳۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام علی دانیالی امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج ابراز داشت: بسیج در یک قالب و محدوده خاصی نیست بلکه بسیج یک تفکر است و محدوده آن گسترده و وسیع است.

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی به جهان اسلام نفوذ پیدا کرده و هر جا نظام سلطه گر و استبدادی به دنبال نفوذ بوده تفکر بسیجی در برابر سیاست‌های آنها قد علم کرده و از ارزش‌ها و معیارهای ناب اسلامی دفاع کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کبودراهنگ تصریح کرد: امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) در قیام خود زیر بار ظلم و ستم یزیدیان زمان خود نرفتند و در هر آن شعار «هیهات من الذله» سر دادند و از جان و مال خود در راه اعتلای اسلام و فرهنگ و تفکر بسیجی گذشتند.

وی اظهار کرد: مردم امروز ما بسیجی وار در برابر هر گونه خدعه و نیرنگ استکبار ایستاده همواره پیرو ولایت بودند و هیچ گاه از مسیر ولایت خارج نشدند و این همان ایثار و از خودگذشتگی و بصیرت بسیج است.

دانیالی در پایان یادآور شد:همان طور که تاکنون بسیج پای آرمان های انقلاب ایستاده است همچنان با تکیه بر ارزش‌های اسلام ناب و بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در برابر هیچ فتنه ای کوتاه نخواهد آمد و به مستکبران اجازه نفوذ در کشور را نخواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات