مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد:
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در دیدار با امام جمعه ابرکوه گفت: در صورتی که مسکن و شهرسازی بتواند زمین در اختیار بنیاد مسکن قرار دهد و بخشداری ها اعلام آمادگی کنند، جهت توسعه خدمات در ابرکوه اقدام خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۶۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قربانیان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد پیرامون بررسی مشکلات مسکن در شهرستان، طی نشستی با حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، دیدار و گفتگو کرد.

قربانیان طی این نشست اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته به بنیاد مسکن ابرکوه در سال گذشته 8 میلیارد و 600 میلیون ریال بود که با استفاده از آن تعداد 30 روستا از مجموع 70 روستا و آبادی ابرکوه مشمول طرح «هادی روستایی» شدند و 6 روستای دیگر نیز در حال بازنگری می باشد.

وی در رابطه به اعتباراتی که مردم می توانند جهت احداث، بازسازی و تعمیرات از آن استفاده کنند، گفت: در راستای تعمیرات به هر خانه 50 میلیون ریال اعتبار، جهت بازسازی 100 میلیون ریال و برای احداث ساختمان نیز 200 میلیون ریال اعتبار تعلق خواهد گرفت.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: در منطقه دهستان فراغه تعداد 20 واحد مسکن به زودی با هزینه ای بالغ بر 14 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

قربانیان تصریح کرد: ایجاد مسکن برای شهروندان و روستائیان در شهرستان ابرکوه مستلزم همکاری دستگاه های مختلف اجرایی در داخل می باشد. لذا در صورتی که اداره مسکن و شهرسازی بتواند زمین در اختیار بنیاد مسکن قرار دهد و بخشداری ها نیز اعلام آمادگی کنند، بنیاد مسکن استان جهت توسعه خدمات در این شهرستان اقدام خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه نیز در ادامه این نشست بیان کرد: با توجه به اینکه روستای شهرسب دارای قلعه منحصر به فرد و ارگ می باشد، بر مرمت و نماسازی باستانی برای این روستا تأکید می شود که می تواند جهت جذب گردشگر و در نهایت توسعه شود.

سروابرکوه

ارسال نظرات