خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم:

تحقق بسیج ده‌ها میلیونی عمل به فرمایش رهبری است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: در شرایطی که دشمنان، فتنه‌های مختلفی را برای نظام اسلامی برنامه‌ریزی کردند فرمان و دستور رهبر تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی است که سپاه آن را پیگیری می‌کند.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۵۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا فقیهی در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم با اشاره به دستور امام خمینی(ره) در زمینه تشکیل بسیج 20 میلیونی اظهار کرد: امام خمینی(ره) دستوری پیش از دفاع مقدس برای تشکیل بسیج صادر کردند، برخی از افکار عمومی تصور می‌کنند که بسیج در دوران دفاع مقدس شکل گرفت، ولی دستور تشکیل بسیج 20 میلیونی بنیانگذار جمهوری اسلامی پیش از دفاع مقدس بود.

وی خاطرنشان کرد: این امر ناشی از دید بلند امام خمینی(ره) بود که نظام و حکومت اسلامی باید توسط مردم مسلمان حفظ شود و باید این مردم نظام را حمایت و یاری کنند و به برکت آن دفاع مقدس شکل گرفت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) عنوان کرد: با سازماندهی بسیج توانستیم در برابر دشمنان اسلام و قدرت‌های جهانخوار بایستیم و با موفقیت این دوره را پشت سر گذاشتیم.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان فتنه‌های مختلف برای نظام اسلامی برنامه‌ریزی کردند، امروز فرمان و دستور رهبر تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی است که سپاه با سازماندهی و کادرسازی تمام استان‌ها، شهرستان‌ها و محلات به دنبال شکل‌‌دهی این بسیج ده‌ها میلیونی است.

فقیهی با بیان اینکه هفته بسیج از 29 آبان آغاز شده و تا ششم آذر این هفته ادامه دارد، گفت: رزمایش شهیدان خلیج فارس 29 آبان با عنوان بسیج، ولایت و انتظار برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روز شنبه 30 آبان با عنوان بسیج، بصیرت و استکبارستیزی نامگذاری شده که در این روز هیئت عاشقان ولایت برنامه‌هایی با موضوعات بصیرتی و استکبار ستیزی با محوریت نواحی مقاومت برگزار می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) عنوان کرد: اول آذر روز بسیج، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی است که نشست موضوعی بسیج در قالب این موضوع در پایگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دوم آذر بسیج، خودباوری و جهاد علمی است که تشکیل کارگروه‌های معرفتی و بصیرتی در نواحی مقاومت صورت می‌گیرد.

فقیهی خاطرنشان کرد: روز سوم آذر با عنوان بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی نامگذاری شده است که نشست هیئت منتظران موعود در پایگاه‌های مقاومت بسیج با موضوع خانواده و سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: چهارم آذر روز بسیج، وحدت و بیداری اسلامی، پنجم آذر بسیج، ایثار و شهادت و ششم آذر روز میقات صالحین نامگذاری شده است.

ارسال نظرات