خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر انتخابات و دبیر ستاد انتخابات کشور:
مدیرکل دفتر انتخابات و دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به لزوم بی‌طرفی مجریان انتخابات گفت: اجاره نمی‌دهیم کسی در انتخابات دخالت کند و بی‌طرفی این نیست که سکوت کنیم تا خدشه‌ای به انتخابات وارد شود.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۵۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی پورعلی‌مطلق ظهر چهارشنبه در همایش آموزشی و توجیهی اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استان‌های همدان، مرکزی و لرستان با اشاره به اینکه برگزاری چنین همایش‌هایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار در کشور روی‌داده است، عنوان کرد: ستاد انتخابات کشور هفت دوره آموزشی برای مجریان انتخابات برگزار می‌کند و اعضای ستاد انتخابات کشور ۹۶۰ هزار نفر هستند.

وی ادامه داد: در هفت دوره قبل همایش توجیهی به اهداف تعیین‌شده رسیده‌ایم و هر هفته این همایش‌ها برگزارشده است.

مدیرکل دفتر انتخابات و دبیر ستاد انتخابات کشور بابیان اینکه در دو روز همایش ۱۳ سخنرانی خواهیم داشت، بیان کرد: در این همایش نشست‌های مشورتی و اتاق فکر نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از تمام همایش‌های گذشته، نتایج مثبت بوده و تأثیر مطلوب گذاشته است.

پورعلی‌مطلق مهم‌ترین بخش همایش را تسلط به قانون دانست و عنوان کرد: قانون کلیدواژه انتخابات است چراکه با تسلط به قانون از حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب‌کنندگان دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به لزوم بی‌طرفی مجریان انتخابات گفت: اجاره نمی‌دهیم کسی در انتخابات دخالت کند و بی‌طرفی این نیست که سکوت کنیم تا خدشه‌ای به انتخابات وارد شود و در این دوره از انتخابات باید اصل قانون اجرا شود تا انتخاباتی باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات