مدیر سازمان بسیج اصناف سپاه سلمان:

برگزاری یادواره های شهدای قشر بسیج اصناف در سیستان و بلوچستان

مدیر سازمان بسیج اصناف سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از برگزاری یادواره شهدای قشر در سطح پایگاههای مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۴۷
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج: سرهنگ پاسدار غلامرضا خمر در گفت و گو با خبرنگار سپاه سلمان ضمن گرامی داشت هفته بسیج اظهار داشت: سی و ششمین سالگرد بسیج با شعار محوری "بسیج دست قدرت خدا"  از 29 آبان جاری (روز جمعه) آغاز و برنامه های هر روز با عنوان خاص به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی وظیفه اصلی بسیج را کمک به ارتقای نظام و کارایی آن در عرصه های مختلف، با تربیت نیروهای کارآمد بیان کرد و حفظ و گسترش فضای ارزشی در جامعه را از وظایف بسیج برشمرد.

سرهنگ خمر ضمن تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان قشر اصناف و بازار و پرچم داران عرصه اقتصاد و سلحشوران همیشه در صحنه این قشر به تشریح برنامه در این ایام پرداخت.

این مسئول فضا سازی حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج را از جمله برنامه های هفته بسیج دانست و  بیان داشت:  بسیجیان قشر اصناف در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته حضور سازمان یافته خواهند داشت.

وی تاکید کرد: به همین منظور نشست های صالحین با سرگروهها و مربیان قشر اصناف و همچنین دیدار با خانواده معظم شهدای قشر بسیج اصناف انجام خواهد شد.

وی برپایی ایستگاههای صلواتی، برگزاری یادواره شهدای قشر بسیج اصناف در سطح پایگاههای مقاومت و غبار روبی گلزار شهدا را از دیگر برنامه های محوری در این هفته خواند.

ارسال نظرات