شهردار اشکذر عنوان کرد:

فاز اول پارک بزرگ شهر آماده بهره برداری می باشد/ کمبود فضای سبز معضل بزرگ اشکذر

شهردار اشکذر از اجرایی شدن فاز اول پارک بزرگ شهر خبر داد و اظهار داشت: فاز اول پارک بزرگ شهر به وسعت ۱۰ هکتار با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در شش ماهه نخست سال جاری محقق شده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۴۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، شهردار اشکذر از اجرایی شدن فاز اول پارک بزرگ شهر خبر داد و اظهار داشت: فاز اول پارک بزرگ شهر به وسعت ۱۰ هکتار با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در شش ماهه نخست سال جاری محقق شده است.

"جعفری پور"  با اشاره به پیشرفت ساخت پارک بانوان اشکذر خاطرنشان کرد: پارک بانوان شهرستان با وسعت ۱۵ هزار مترمربع و با پیشرفت 40 درصدی از دیگر پروژه های مهم در دست اقدام شهرداری است.

وی کمبود فضای سبز در اشکذر را ازجمله مشکلات مبلمان شهری دانست و تصریح کرد: به همین منظور فضایی بالغ بر 500 متر مربع در جلوی محوطه شهرداری را به ایجاد فضای سبز اختصاص داده ایم.

شهردار اشکذر افزود: ساماندهی روضه الشهدای اشکذر و رضوانشهر،پیگیری و ساخت المان میدان ورودی شهر اشکذر تا پایان سال ۹۴، زیباسازی میدان‌ها، جمع‌آوری زباله‌ها به‌صورت منظم، نصب نیمکت و سطل زباله در سطح شهر، نصب تابلوهای راهنما را از دیگر برنامه‌های شهرداری در شش ماهه نخست سال جاری بوده است.

وی زیبا سازی شهری را اولوبت اصلی شهرداری اشکذر دانست و تصریح کرد: بهره مندی از امکانات رفاهی و مبلمان شهری زیبا از جمله حقوق شهروندان است که برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

ارسال نظرات