فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: هفته بسیج با شعار "بسیج دست قدرت خدا" از 29 آبان آغاز می‌شود و برنامه‌های متنوعی برای این هفته پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۰۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ،سرهنگ پاسدار مجید احمد جعفری در جلسه شورای اداری ساوه گفت: بسیجیان شهرستان به تعداد 600 نفر به این رزمایش که هفته جاری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش در حوالی اتوبان قم گرمسار برگزار می‌شود، افزود: در این رزمایش استان‌های تهران، قم، سمنان، البرز و مرکزی حضور دارند.

احمدجعفری از روسای ادارات خواست به منظور آزادسازی نیروهای بسیجی و برنامه‌ریزی برای اعزام بسیجیان به این رزمایش همکاری لازم را به عمل آروند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در ادامه با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج با شعار "بسیج دست قدرت خدا" از 29 آبان آغاز می‌شود و برنامه‌های متنوعی برای این هفته پیش‌بینی شده است.

وی حضور در نماز جمعه، برگزاری حلقات صالحین، گلباران گلزار شهدا و سرکشی از خانواده‌های معظم شهیدان، برگزاری همایش بزرگ شکوه ایستادگی، نهضت روشنگری با محوریت استکبارستیزی، مسابقه فرهنگی عاشورا، همایش بسیج کارمندان، مسابقات ورزشی، نشست شعر و خاطره، نمایشگاه عکس، محفل انس با قرآن و همایش امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

سرهنگ احمدجعفری در ادامه از بسیج به عنوان یک مجموعه انسانی رو به رشد و تعالی یاد کرد و افزود: این نیروی مردمی از آزمون‌های حساس انقلاب سربلند بیرون آمده است.

وی افزود: اقدامات بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نیز دوران سازندگی بر کسی پوشیده نیست و امروز کشور ما برای مصون ماندن از توطئه‌های دشمنان نیازمند ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی است.

احمدجعفری با اشاره به اقدامات بسیج در حوزه عمرانی و سازندگی اظهار کرد: نیروهای جهادی بسیج با حضور در مناطق محروم و روستاها کارهای بزرگ عمرانی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد با دهیاران روستاهای بخش مرکزی در خصوص محرومیت‌زدایی افزود: بسیج در این حوزه نیز اقدام به اجرای طرح‌هایی از جمله جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت، تعمیر حسینیه و ساخت حمام و ... کرده است.

احمد جعفری افزود: بسيج سازندگي بازوي توانمندي براي عمران و آباداني كشور است و جامعه‌اي كه روحيه بسيجي داشته باشد به بالاترين قله‌هاي عزت و عظمت دست مي‌يابد.

به گفته وی در حوزه اقتصاد مقاومتی  به منظور حمایت از تولید داخلی در سطح شهرستان 856 میلیون تومان وام پرداخت شده است و برای حمایت از واحدهای تولیدی نیز بالغ بر 395 میلیون تومان تسهیلات اختصاص یافته است.
ارسال نظرات