بسیج مظهر نیروی کار آمد درونی کشور و برگ برنده و سرنوشت ساز ملت ایران برای مقابله با دشمنان و چالش ها و تهدیدات فراروی انقلاب و میهن اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۹۵۹۸۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزار بسیج از ابرکوه، ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در آستانه هفته بسیج ضمن تبریک فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد . متن بیانیه بدین شرح است:

بسیج همبستگی و همپیمائی یک ملت برای رسیدن به آرمان های متعالی در پهنه جهانی که در آن روح حماسه و ایثار برای رسیدن به زندگی همراه با رشد و بالندگی در تمام عرصه های اجتماعی،فرهنگی،امنیتی،اقتصادیدر پیش روی تمام انسانهای آزادی خواه و عدالت طلب قرار می گیرد.

هوشمندی حضرت امام خمینی(ره) و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان تنها تبلور دوباره ی بسیج در عصر حاضر بود بسیج و فرهنگ و تفکر بسیجی رمز ماندگاری انقلاب و اقتدار ایران اسلامی و مهمترین عامل ناکامی و شکست جبهه استکبار جهانی در مصاف با ایران قلمداد شده است.

ولایت مداران و ولایت پذیری بسیج و روحیه مصمم جهادی و انقلابی بسیجیان در مقاطع مختلف تاریخ بویژه در 8سال دفاع مقدس تمامی معادلات و محاسبات بلوک سلطه و ضد انقلاب داخلی و خارجی را بر هم زده است.

بسیج فراتر از ساختارها و سازماندهی های متعارف یک تفکر عالمانه و ریشه دار در آموزه های دینی و انقلابی و دارای افق جهانی است و عمق راهبردی فرهنگ و تفکر بسیجی فراتر از مرزهای انقلاب و کشور اسلامی هم اینک در رویکرد و رفتار مستضعفین سایر نقاط جهان تبلور یافته است و آنان با الگو گرفتن از تفکر بسیج در ایران اسلامی برای رفع موانع و چالش های موجود در راه دست یابی به استقلال و آزادی کشورشان در مقابل نظام سلطه و استکبار قد علم کرده اند.

در این حال با کارکردها و پیامدهای وجودی بسیج در سطوح ملی، منطقه ای و جهانی این نهاد مردمی را پیشتاز جریان سازی های دفاع از انقلاب قرار داده است که با بصیرت در زمان شناسی،دشمن شناسی و موقعیت شناسی و حضور به هنگام و به اندازه در صحنه های نیاز کشور توانسته،فلسفه و نقش خود را در زمره ضروریات انقلاب تحکیم بخشد.

با توجه به اینکه بسیج از متن انقلاب و ملت ایران برخواسته و با تعلق به مردم همواره همراه و در کنار مردم بوده و می باشد و با برخورداری از ظرفیت هاو توانایی های بزرگ و شخصیت های نجیب،نخبه و برجسته در حوزه های مختلف توانسته از آزمون های سخت،صداقت و کار آمدی سربلند بیرون بیاید و مایه ی عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی گردد.

در پایان با تجدید بیعت عاشورائی بسیج و بسیجیان با ولی فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) را تبلور بیعت بسیجیان صبور،مقاوم و بصیر با حضرت امام روح اللّه و خیل عظیم شهدای بسیجی و نماد آمادگی همه جانبه این نهاد مقدس و مردمی برای قدرت نمائی در برابر دشمنان و نواختن سیلی بر صورت متعرضین احتمالی به میهن اسلامی تاکید میگردد و نوای تفکر دلنشین بسیجی که هم اینک در جغرافیای منطقه طنین انداز شده و راهبرد دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) را با شکست های زنجیره ای روبرو کرده،شاداب تر و با صلابت تر از گذشته روح و جان ملت های انقلابی و حق طلب را نوازش داده و آنان را در میدان های ستیز با استکبار و قدرت های سلطه گر مصمم تر و عازم تر ساخته است.

والسلام

ارسال نظرات