خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان خبر داد؛

اجراي 242 ويژه برنامه هفته بسیج در سمنان

فرمانده سپاه ناحیه سمنان از اجراي 242 ويژه برنامه هفته بسیج در شهرستان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۵۹۵۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، منصور شوقانی در نشست خبری هفته بسیج در سالن جلسات سپاه ناحیه سمنان با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد؛ ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: امروز با بصیرت و راهبرد دوراندیش مقام معظم رهبری شاهد توانمندی بسیج و این شجره طیبه هستیم؛ بسیجی که با تدبیر و اندیشه معمار بزرگ انقلاب تأسیس شد.

وي افزود: امیدواریم با اتحادی که میان بسیجیان وجود دارد به زودی شاهد تمدن اسلامی در جهان باشیم؛ سپاه ناحیه سمنان نیز در راستای اهداف بسیج و سپاه و با محوریت فرمایشات و دستوران رهبر معظم انقلاب برنامه هایی را در سطح شهرستان و به مناسبت هفته بسیج برگزار خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان خاطرنشان کرد: از دیگر محوریت های برنامه های امسال هفته بسیج توجه به اهداف شهیدان طیبه واعظی و نادر مهدوی و انتقال این اهداف جوانان و نوجوانان است؛یکی از درس هایی که باید ازشهید مهدوی بیاموزیم ایستادگی و مقاومت در برابر ناوهای دشمن در شرایط خاص دریایی بود.

شوقانی تصریح کرد: بخش اعظم فرمایشات مقام معظم رهبری توجه به نقش زنان در خانواده ها دارد؛ اگر سبک زندگی و مدیریت اسلامی در خانواده حاکم باشد بسیاری از معضلات و مشکلات حل می شوند.

وی با اشاره به نقش حلقه های صالحین اظهارکرد: با ایجاد و تشکیل حلقه های طیبه صالحین بسیاری از اهداف مجموعه استراتژیک بسیج در این ساختار تحقق یافت؛یکی از برنامه های استراتژیک سیج نگاه به داخل و استفاده از ظزفیت های داخلی است؛ که خوشبختانه سپاه ناحیه سمنان به خوبی از این ظرفیت ها با ایجاد گلخانه ها،پرورش قارچ،پرورش شترمرغ،مرغ و کشت زعفران در حال استفاده است.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان سمنان دارای دام های سبک و سنگین در ایلات،عشایر و روستاها است؛ برای اولین بار در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی که در کلان شهرها برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

شوقاني با بیان اینکه در هفته بسیج 242 عنوان برنامه برگزار می شود؛ ادامه داد: از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج تجلیل از نخبگان، اعزام به اردوهای جهادی، افتتاح دو پایگاه مقاومت و یک سوله ورزشی صالحین در منطقه جهادیه سمنان، خطبه خوانی، شرکت بسیجیان در رزمایش الی بیت المقدس 4در قم، برگزاری آزمون آیه های تمدن ویژه دانش آموزان،میقات صالحین،پرسش و پاسخ به شبهات سیاسی، برگزاری ایستگاه صلواتی در ایلام و کربلا برای زائران حسینی،نشست های بصیرتی،تجمع زوج های بسیجی و یادواره شهدای جبهه مقاومت و مانور فرهنگی تقوا و بصیرت در قالب نمایشگاه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها