خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارمندان استان قزوین اعلام کرد: دوره آموزش مقدماتی سرگروه های صالحین سازمان بسیج کارمندان در اداره اقتصاد دارایی استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۹۴۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، دوره آموزش مقدماتی سرگروه های صالحین سازمان بسیج کارمندان صبح روز سه شنبه26آبان در اداره اقتصاد دارایی استان برگزار شد.

محمد اسماعیل طاهرخانی مسئول بسیج کارمندان درباره اهداف این دوره آموزشی اظهار داشت: یکی از برنامه های بسیج کارمندان حلقات صالحین است به همین جهت آموزش سرگروهای صالحین یکی از اهداف مهم این سازمان است.

وی گفت: مدت این دوره آموزشی سه روز است که در این سه روز یادگیری و آموزش سرگروه های صالحین یرای اداره حلقات صالحین در ادارات است که وظیفه این سازمان و سرگروه ها تربیت کارمند طراز انقلاب است که این امر زمانی محقق خواهد شد که کارمندان ما در چهار محور بتوانند توانایی های خود را به اثبات برسانند.

طاهرخانی با اشاره به این چهار محور بیان کرد: اگر در بحث تربیتی،معرفتی،مهارتی و بصیرتی بتوانیم آموزش های لازم را ارائه دهیم و این چهار محور تحقق پیدا کند میتوانیم ادعا بکنیم که کارمندان ما به سطح کارمند طراز انقلاب نزدیک شده اند.

وی درپایان خاطر نشان کرد: این دوره آموزش به صورت عملیاتی است و در موضوعات سیاسی،حلقه داری،تربیتی و موضوع اخلاقی سرگروه های محترم آموزش خواهند دید تا به امید خدا در حلقه های صالحین خود به کارگیری بکنند تا بتوانیم به اهداف خود که همان تربیت کارمند طراز انقلاب است دست پیدا کنیم.

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها