خبرهای داغ:
همزمان با گرامی داشت هفته بسیج:
معاون اجرایی سپاه استان قزوین گفت: 20 سالن ورزشی در هفته بسیج همزمان با کل کشور افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۵۹۵۹۳۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبر گزاری بسیج از قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه حضرت صاحب الامر (عجل اله تعالی فرجه الشریف) استان قزوین با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در سالن جلسات شهید پرویز برنامه های ویژه گرامیداشت هفته بسیج را تشریح کرد.

طاهر خانی با اشاره به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و نیز ایام اسارت آل الله عنوان کرد: وابستگی مردم ایران به عنوان بزرگترین ملت شیعه جهان به امام حسین (ع) ستودنی است و نمود آن را به صورت ویژه می توان در گردهمایی روز اربعین حسینی شاهد بود.

وی ادامه داد: حج که بزرگترین گرد همایی مسلمانان می باشد هر ساله با جمعیتی بالغ بر دو تا سه میلیون نفر برگزار می شود حال آنکه سال گذشته جمعیتی بالغ بر 20 میلیون نفر در کربلای معلا حضور داشتند که این مهم دلیلی است بر حقانیت راه حسین (ع) و ملت ما این راه را طی سالیان ادامه داده است.

این مسئول در ادامه با بیان این نکته که 5 آذر ماه روز بسیج مستضعفین می‌باشد،گفت: امام بزرگوار ما 36 سال پیش نهالی را کاشتند که در ایام جوانی توانست با مقابله 8 ساله در برابر ابر قدرت های جهان ایران را به سربلندی برساند و آن نهال امروز درخت تنومندی است که تمام ملل آزادی خواه با الگو قرار دادن آن راه ایثار و آزادگی را در پیش گرفته اند.

طاهر خانی اظهار کرد: شاخصه مهمی که بسیج را از سایر ارگان ها جدا می سازد مردمی بودن آن است و به گفته امام راحل مزرعه ای بدون مرز است که همه می توانند در آن ورود پیدا کنند.

 وی ادامه داد: بسیج هر کجا و در هر زمانی احساس کند که انقلاب به توانایی های این نهاد نیاز دارد کمک های بی شائبه اش را نثار راهی می کند که برای آن شکل گرفته است و ماموریت خود را به بهترین شکل انجام می دهد.

طاهر خانی با اشاره به شعار هفته بسیج با عنوان" بسیج دست قدرت خدا" توضیح داد: هفته بسیج از  29 آبان ماه آغاز می شود و تمام اقشار بسیج بیش از 1250 برنامه را در این هفته اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: آغاز برنامه ها از روز پنج شنبه با دیدار از نماینده ولی فقیه در استان و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب به علاوه شرح برنامه های ستاد گرامیداشت هفته بسیج می باشد.

طاهر خانی با خاطر نشان کردن برنامه های ویژه روز جمعه توضیح داد: در نظر داریم تا در این روز برنامه پیاده روی خانوادگی در شهر قزوین و تمام شهرستان های استان برگزار شود و پس از آن حلقه های صالحین با  حضور در مصلی های نماز جمعه برنامه های خود را به صورت هماهنگ به انجام می رسانند.

گفتنی است: فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) پیش از شروع خطبه‌های نماز جمعه به اعلام گزارش و آمادگی نیرو های بسیج می پردازد.

این مسئول اذعان کرد: مهمترین برنامه این هفته را می توان تجمع بزرگ بسیجیان در روز پنجم آذر ماه  به منظور نمایش  اقتدار و ایستادگی در برابر نفوذ دشمنان در جبهه جنگ نرم و سخت است، این تجمع در قزوین در محل مسجد النبی خواهد بود و در شهرستان ها به دلیل وضعیت جوی محیط های مسقف در نظر گرفته شده است.

معاون اجرایی سپاه حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تصریح کرد: بیش از 20 یادواره شهدا با حضور سخنرانان مطرح در استان برگزار میشود و در طی هفته با برنامه ریزی معاونت بهداری سپاه پزشکان مجرب برای خدمات رسانی به مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.

طاهر خانی از افتتاح 20 سالن ورزشی در روز دوشنبه همزمان با سراسر کشور خبر داد و عنوان کرد: از برنامه های ویژه این هفته برپایی مسابقات متنوع، نمایشگاه کتاب و نمایشگاه اقتصاد مقاوتی در سچاه ناحیه امام حسن می باشد.

وی در ادامه به برپایی بیش از 150 نشست بصیرتی در پایگاه بسیج محلات اشاره کرد.

طاهر خانی معاون اجرایی سپاه حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در پایان خاطر نشان کرد: با وجود گستردگی برنامه های هفته بسیج انتظار می رود تا اصحاب رسانه استان در نشر این برنامه ها همکاری لازم را به عمل آورند

1004/پ30/ب                                

ارسال نظرات
پر بیننده ها