فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قروه از برگزاری بیش از 140 برنامه همزمان با هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۵۹۲۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در فرمانداری قروه اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج 141 برنامه با 23 برنامه شاخص برگزار خواهد شد که از این تعداد هفت برنامه به صورت برنامه های گرامیداشت هفته بسیج و سه برنامه به صورت یادواره شهداء برگزار می شود.

وی از پیاده روی خانوادگی، شرکت کلیه بسیجیان در نماز جمعه، یادواره شهداء ، افتتاح استاد سرا حوزه علمیه، افتتاح غسالخانه و خانه محروم در روستای گلالی و افتتاح سه واحد مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در قروه و گنداب به عنوان برنامه های اصلی هفته بسیج نام برد و افزود: در این هفته و به مدت 2 روز 24 بیمار نیازمند قروه ای در بیمارستان تخصصی چشم شهرستان به صورت رایگان درمان خواهند شد.

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: تاکنون 50 بیمار چشم پزشکی توسط پزشکان متخصص بسیج جامعه پزشکی شهرستان قروه ویزیت رایگان شدند که از این تعداد 24 نفرنیازمند عمل جراحی چشم هستند و 26 نفر به صورت سرپایی معاینه شدند.


به گفته وی در این طرح بیمارانی که نیاز به عمل جراحی آب مروارید چشم دارند شناسایی می شوند و در طول هفته بسیج توسط پزشکان متخصص در بیمارستان تک تخصصی چشم این شهرستان به صورت رایگان مورد عمل جراحی قرار می گیرند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه با اشاره به دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان قروه افزود: افتتاح خانه عالم شوراب، افتتاح مسجد در روستای سرتیپ آباد، سرکشی از خانواده شهداء ، گردهمایی بسیجیان در پنج آذر ماه و غبارروبی مزار شهداء از دیگر برنامه های این هفته خواهند بود.


به گفته وی بسیج در طول سال‌های انقلاب نشان داده مردمی‌ترین نهاد در نظام اسلامی است و تاکنون ثمرات ارزشمندی برای کشور داشته است.

به گفته شعبانی مهم‌‌ترین و اصلی‌‌ترین فکر و دغدغه بسیج، حفظ ارزش‌ها و باورهای مذهبی ملی است که از بدو تاسیس تاکنون همواره در این جهت حرکت کرده است.

وی با اشاره به ایستادگی مردانه این نیروی مردمی در 8 سال دفاع مقدس در مقابل دشمن اظهار داشت: این ایستادگی برای این بود که ارزش‌های سازنده‌ای که به برکت انقلاب اسلامی زنده شده بود، حفظ و تقویت شود.

شعبانی ایستادگی بسیجیان در پای باورها و ارزش‌ها را که برترین خواسته شهدا به ویژه در بعد دفاع از ولایت فقیه را یادآور شد و افزود: بسیجی می‌داند که ارزش‌ها حاصل رشادت‌های شهداست و از این رو به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد که این ارزش‌ها را کمرنگ کند.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی بر اساس و شالوده محکم و پویای اسلام استوار است، تصریح کرد: به همین دلیل تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است که حیات دارد و به جامعه حیات و نشاط می‌بخشد.

شعبانی با اشاره به رشد سریع این شجره طیبه در بطن انقلاب اسلامی، افزود: امروز این ارتش از مرز 20 میلیونی به ده‌ها میلیونی رسیده است.

فرمانده سپاه قروه با بیان اینکه در تفکر بسیجی ایستادگی، شهادت و اطاعت از ولایت فقیه، با بینش و معرفت وجود دارد افزود: این عوامل سد محکمی در مقابل سیلاب‌های خانه برانداز و مخرب دشمنان دین و مرز و بوم است.


سرهنگ شعبانی در پایان افزود: تفکر بسیجی تفکری ناب و برگرفته از آرمان‌های انقلابی، آزادی‌خواهی و استقلال‌طلبی است و آنچه امروز استکبار و بدخواهان نظام را به وحشت انداخته تفکر ناب بسیجی است زیرا می‌دانند تا زمانی که تفکر بسیجی وجود داشته باشد نمی‌توانند خدشه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند.

ارسال نظرات