خبرهای داغ:
نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول:
سرهنگ محتشمی، با غیر قابل اعتماد خواندن آمریکا تاکید کرد: در تمام دوران پس از پیروزی انقلاب دولتمردانی با شدت و ضعف مختلف، توجهشان به بیرون از کشور بوده است
کد خبر: ۸۵۹۵۹۱۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از خوزستان:

نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اصحاب رسانه به منظور تشریح برنامه های هفته بسیج در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول برگزار شد.

سرهنگ "عبدالامیر محتشمی راد” در مقدمه سخنان خود، یکی از شرایط یاری امام زمان(عج) را تحمل مشکلات، استقامت و ثبر عنوان و گفت: بدون تحمل سختی ها، رسیدن به کمالات معنوی و یا مادی امکان پذیر نیست و حفظ این کمالات و دستاوردها نیز تلاشی مضاعف تر می خواهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول، با بیان اینکه خون های زیادی برای سرنگونی رژیم طاغوتی پهلوی و کوتاه کردن دست امریکا از کشور به زمین ریخته شده است، افزود: شهدا با نثار جان خود، زندگی عزتمند را برای ما به ارمغان آوردند که تنها راه  حفظ این عزت و اقتدار با ادامه راه شهدا و استقامت در مقابل زیاده خواهی های مستکبران امکان پذیر است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ و استمرار حرکت به سمت آرمان های انقلاب، خاطر نشان کرد: متاسفانه افرادی تحت هر عنوانی به دنبال این هستند که پای آمریکا را دوباره به کشور باز کنند.

سرهنگ محتشمی، در ادامه با برشمردن کارنامه ای از جنایات، خیانت ها و توطئه های آمریکا علیه ملت ایران و منطقه، حمایت و هدایت گروهک تروریستی منافقین، راه اندازی، حمایت و هدایت گروه تروریستی داعش و هدایت و حمایت از گروه های برانداز را از جمله این کارنامه سیاه نام برد و ادامه داد: حمایت از جریان های وهابی تروریستی در شرق کشور، حمایت از جریان های تجزیه طلب مانند کومله و پژاک، حمایت از رسانه های و شبکه های ماهواره ای ضد ایرانی و ضد اسلامی بخشی دیگر از عملکرد جنایتکارانه و خیانتکارانه سران آمریکا علیه ملت و اعتقادات مردم ایران هستند.

وی ادامه داد: جاسوسی های مستمر، نقض حریم هوایی ایران توسط پهپادهای جاسوسی، حضور گسترده نظامی در خلیج فارس، اعمال تحریم های ظالمانه و غیرقانونی، ایجاد محدودیت علمی، دستگیری دانشمندان علمی و تحریم دستگاه های آزمایشگاهی، ترور دانشمندان هسته ای، بلوکه کردن اموال ایران و تدوین و تصویب قطعنامه های متعدد به بهانه های واهی علیه ایران، دیگر اقدامات خرابکارانه و جنایتکارانه آمریکا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول، همچنین تهدیدات مکرر نظامی، حمایت از فتنه گران ۸۸ و ایجاد جنگ روانی شدید و بی وقفه را از دیگر اقدامات آمریکا علیه ملت ایران نامید و خاطر نشان کرد: آمریکا در حوزه های فرهنگی نیز سرمایه گذاری های هنگفتی صورت گرفته به طوریکه سالیانه مبالغ بسیاری صرف تولید محصولات فرهنگی ضد اخلاقی و توزیع و انتشار آنها در جامعه انجام داده است.

سرهنگ محتشمی ادامه داد: هر چه دستاورد در طول پس از پیروزی انقلاب سالامی به دست آورده ایم در سال های تحریم بوده و نباید با کم انگاری توان داخلی و شیفتگی به غرب، در تحلیل پیشرفت ها و قدرت داخلی دچار اشکال و توهم شد.

وی با غیر قابل اعتماد خواندن آمریکا تاکید کرد: در تمام دوران پس از پیروزی انقلاب دولتمردانی با شدت و ضعف مختلف، توجهشان به بیرون از کشور بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول، در ادامه با تشریح برنامه های هفته بسیج در دزفول، شعار هفته بسیج امسال را "بسیج، دست قدرت خدا” اعلام و افزود: ارایه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق محروم، نشست های بصیرتی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج سازندگی، افتتاح چند دو کارگاه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های هفته بسیج در دزفول می باشد.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان، تقدیر از خادمین سازندگی،  کوهپیمایی بسیجیان، گردهمایی دانشجویان و طلاب، همایش دوچرخه سواری، پیاده روی خانوادگی، مسابقه کتابخوانی و برگزاری ورزش های بومی محلی را از دیگر برنامه های هفته بسیج در دزفول برشمرد.

سرهنگ محتشمی راد، ادامه داد: در روز پنجم آذرماه، به عنوان آخرین روز از هفته بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان دزفول در مصلای امام علی(ع) دزفول برگزار می شود.

پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) بسیج مستضعفان در کشور شکل گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها