رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: پروژه های محرومیت زدایی در سمنان در حوزه عمرانی و فرهنگی از پیشرفت های خوبی برخوردار است.
کد خبر: ۸۵۹۵۹۰۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، جبار دوستمحمدیان در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح های آبرسانی در منطقه خارتوران بیارجمند اظهار داشت: تشکیل بسیج سازندگی یکی از اقدامات بسیار ارزشمند و پر برکت سپاه است که در قالب طرح های هجرت و طرح سازندگی در عرصه محرومیت زدایی فعالیت می کند.

وي با بیان اینکه پروژه های محرومیت زدایی در سمنان در حوزه عمرانی و فرهنگی از پیشرفت های خوبی برخوردار است، افزود: ساختن حتی یک مخزن ذخیره آب و یا یک خانه نیازمند در روستاها علاوه بر فعالیت اجتماعی، یک نوع ارزش معنوی محسوب می شود.

دوستمحمدیان با اشاره به اینکه بیشتر مردم روستاها در پیشرفت پروژه های محرومیت زدایی مشارکت دارند، خاطرنشان كرد: اگر کارها برای مردم و در راستای حل مشکلات آنها انجام بگیرد، آنها نیز محکمتر و با اراده بیشتری به نظام متصل می شوند.

وی تصرح کرد: در منطقه خارتوران بیارجمند 32 روستا محروم وجود دارد که با کمبود شدید آب مواجه شده اند و برای رفع مشکل معیشت مردم به آب آشامیدنی در این روستاها اقدام به ساخت مخزن ذخیره آب و احیای قنات ها و اصلاح لوله کشی توسط سازمان بسیج ساندگی استان سمنان كرده ايم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان خاطرنشان كرد: پروژه های موجود در منطقه خارتوران تا هفته بسیج به افتتاح خواهد رسید و مردم این روستاها از نعمت آب برخوردار خواهند بود.

وی با اشاره اهداف پروژه های محرومیت زدایی در سراسر کشور، تصریح کرد: کمک در راستای کاهش فقر و محرومیت، بهبود وضعیت معیشت و رشد اقتصادی مردم، آبادانی مملکت و اثبات کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد بارقه امید و نشاط در مردم از مهمترین اهداف اجرای این پروژه ها در کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها