سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۶۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: سرگرد پاسدار احمد حاجی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت که

در بخشی از این پیام آمده است: 

با یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و آرزوی توفیق روز افزون و طول عمر با عزت مقام معظم رهبر«مدظله العالی».

سلام بر شهدا و سلام بر خانواده شهدا؛ سلام بر ایثارگران، رزمندگان، آزادگان، جانبازان عزیزی که پا در زمین شلمچه و طلائیه گذاشتند و در زیر آفتاب سوزان وقتی آب قمقمه شان تمام شد، قمقمه ها را خاک کردند تا یاد آب نیفتند. سلام بر کبوترانی که خلعت زیبای شهادت را پوشیدند و پر به آسمان گشودند.

هفته بسیج، بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی این سرزمین صورت گرفته  است، گمان درستی نیست اگر بسیج را حاصل جنگ تحمیلی یا انقلاب اسلامی بدانیم .

بسیج، فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص  امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته  و در ملت های مسلمان رشد کرده است. هوشمندی و تدبیر ارجمند حضرت امام خمینی (ره) و عدالت خواهی میلیون ها انسان با ایمان، تنها تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود .

سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش 20 میلیونی) در ۴ ‌آذرماه سال ۱۳۵۸ که زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید، بر همگان مبارک باد.

احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایرا ن در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند. بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است: "بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است.

همه میدانهایى که بسیج در آن حضور پیدا کرده است، میدانهاى ملى است؛ میدانهاى مربوط به همت ملت - مثل میدان دفاع مقدّس، میدان سازندگى و خدمات عمومى است. هیچ‌وقت کشور، از یک مجموعه عظیمى که از بهترین فرزندان کشور و با این خصوصیات تشکیل شده است، بى‌نیاز نیست."

حضرت امام خمینی (ره): بسیجی یعنی متن مردم، آن مردمی که می توان امید دفاع از انقلاب را از آنها داشت. بسیج یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است، بسیجی بلند همت است و خواسته او برای اعتلای کشور است، فرهنگ بسیجی ترکیبی است از ایمان عمیق، تلاش مخلصانه، هوشیاری، گذشت و ایثار.

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است جهت تجدید پیمان با آرمان های بلند حضرت روح الله و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاور سلف صالح حضرت امام، مقام معظم رهبری است  که نوای دلنشین و عاشقانه اش را با گوش جان شنیدیم  او که در خاکی افلاکی به گستره تاریخ انسان در برابر تمامت استکبار قد علم کرد و پرچم خونین فتح را بر گلدسته های غریب مسجد لاله ها بر افراشت و او که ما را گفت :

بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند.

اینجانب هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریادل بویژه بسیجیان شهرستان بهاباد تبریک میگویم و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

احمد حاجی زاده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد

 

ارسال نظرات