خبرهای داغ:
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی تاکید کرد:
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی خواستار همکاری تمام ادارات و سازمان های استان در اهدای کتاب و منابع کتابخانه ای به کتابخانه های عمومی شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۵۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمدرضا رضایی در سومین نشست اعضا ستاد دائمی اهدای کتاب، اظهار داشت: ایام بزرگداشت کتاب و کتابخوانی فرصتی مغتنم و بهانه ای برای ورود به بحث کتاب خوانی بوده و نقش همه دستگاه ها در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: استفاده از نظرات مردم در بحث توسعه مطالعه مفید بسیار اساسی است و از این طریق می توان به طرح های نوینی در توسعه مطالعه مفید دست یافت.

رضایی با تشریح برنامه های ایام بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار خراسان جنوبی، عضویت رایگان کتابخانه ها، برگزاری مسابقه نقاشی، نمایشگاه های کتاب در کتابخانه ها و جلسات نقد و بررسی کتاب را از مهم ترین برنامه های این ایام دانست و گفت: ایام بزرگداشت کتاب و کتابخوانی فرصت بسیار مغتنمی برای انس بیش از پیش با کتاب است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با اشاره به طرح اهدای کتاب و منابع کتابخانه ای به کتابخانه های استان، افزود: تمام کتابخانه های عمومی استان در طول سال و با تأکید ویژه در ایام بزرگداشت کتاب آماده دریافت کتاب ها و منابع کتابخانه ای اهدایی مردم عزیز هستند.

رضایی تبلیغات لازم پیرامون اهدای کتاب از طریق ارسال پیامک، نصب بروشور، بنر، در اختیار قراردادن تجهیزات و وسایل مربوط به برپایی ایستگاه مرکزی جمع آوری کتب اهدایی، فعال بودن تمام مساجد استان در روز اهدای کتاب جهت جمع آوری کتب اهدایی و تبلیغات لازم از طریق ائمه ی محترم جماعت در مساجد، فعال بودن مدارس جهت دریافت کتب اهدایی، اعطای مجوزهای برپایی ایستگاه جمع آوری کتب اهدایی میدان ابوذر ، در اختیار قرار دادن یک غرفه در نمایشگاه کتاب در راستای اهداف تعیین شده و اهدای تازه های کتاب از مصوبات این نشست عنوان کرد.

لازم به ذکر است که در سومین نشت اعضا ستاد دائمی اهدای کتاب، اداره کل کتابخانه های عمومی استان، اداره کل کمیته ی امدادامام خمینی(ره)، دبيرخانه نظارت بر كانونهاي فرهنگي و هنري مساجد استان، اداره کل آموزش و پرورش استان، سازمان دانش آموزی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها