حجت الاسلام سید میثم نبوی در کارگاه مهارت آموزی سبک زندگی گفت: برای خوب به نظر رسیدن لزوماً نباید زیبا و خوش‌چهره باشید.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۵۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه مهارت آموزی سبک زندگی فردی و سازمانی با حضور کارکنان و سربازان سپاه ناحیه و گردان امام حسین (علیه السلام ) شهرستان کیار برگزار شد.

حجت الاسلام سید میثم نبوی گفت: آداب معاشرت با دیگران یکی از مسائل مهم در زندگی انسان می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

وی افزود: یکی از مسائل مهم در آداب معاشرت خوش رو بودن است. در اولین برخورد، وقتی فرد لبخند نمی‌زند و حالت بدنی خشکی دارد و به افراد نگاه نمی‌کند، باعث می‌شود افرادی را که به او نزدیک می‌شوند، ناامید کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار افزود: انسان‌ها به طور کلی از کسانی استقبال می‌کنند که پر انرژی و گشاده‌رو باشند و لبخند یکی از مطمئن‌ترین زبان تن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه كیار خاطر نشان كرد: وضع ظاهرتان نخستین اطلاعاتی است که دیگران از شما می‌گیرند. وقتی لباس آراسته و تمیز بپوشید این پیام را منتقل می‌کنید که از اعتماد به نفس فراوان برخوردارید و به دنیای پیرامونتان بها می‌دهید.

وی ادامه داد: برای خوب به نظر رسیدن لزوماً نباید زیبا و خوش‌چهره باشید؛ البته، زیبا بودن چیز بدی نیست، اما داشتن اطمینان خاطر و اعتماد به نفس مهم‌تر است. اگر خوب ، خوشایند و مورد اعتماد به نظر برسید ارتباط را جذب می‌کنید و طرف مقابل را در موقعیت آرامی قرار می‌دهید.

ارسال نظرات