دوگانگی برخورد با ترور موضع‌گیری دوگانه رسانه‌های غرب را نشان داد

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور گفت: موضع‌گیری دوگانه کشورها و رسانه‌ها در قبال جنایات تروریست‌های یهودی به ظاهر مسلمان، نشان از دروغین بودن شالوده حرف‌های و مواضع آنان دارد.
کد خبر: ۸۵۹۵۸۳۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد فراهانی در حاشیه چهارمین یادواره شهدای بخش دلبران و حومه که روز گذشته در مسجد جامع این شهر برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: حوادث پاریس به استکبار گوشزد کرد که بدانند تروریست‌هایی را که ایجاد و حمایت کرده‌اند در واقع بزرگترین تهدید علیه خود آنان است.

وی افزود: این کشورها باید هرچه سریع‌تر به خود بیایند و موضع صادقانه‌ای در قبال گروه‌های تروریستی و جریان‌های کودک‌کش اتخاذ کنند وگرنه ضربات جبران ناپذیری را از ناحیه همین‌ها متحمل می‌شوند.

این مسئول، در باره دلایل دوگانگی برخورد با ترور تصریح کرد: موضع‌گیری دوگانه کشورها و رسانه‌ها در قبال جنایات تروریست‌های یهودی به ظاهر مسلمان، نشان از دروغین بودن شالوده حرف‌های و مواضع آنان دارد.

مسئول سازمان بسیج مداحان افزود: رسانه‌های دروغ پرداز نظیر بی‌بی‌سی، مملو از دروغ، دورویی، نفاق و شیطنت است و با این واکنش آنان، آزادگان جهان فهمیدند که اینگونه کشورها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

فراهانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یادواره‌های شهدا در حقیقت پرداختن به مکتب و مرام شهداست و زنده نگه‌داشتن مسیری است که شهدا در آن قدم نهادند.

وی چنین نشست‌هایی را عاملی برای تبیین خط سرخ حسینی برای مردم برشمرد و افزود: اگر این محافل به خوبی بتواند در این راستا حرکت کند، جامعه ما عاشورایی شده و به سعادت دنیا و آخرت می‌رسد که این همان هدف غایی خلقت انسان است.

به گفته این مسئول نتیجه و ثمره یادواره‌های شهدا، رسیدن به هدف خلقت خداوند از آفرینش انسان است که شهدا خون خود را برای این هدف ارزشمند نثار کردند.

فراهانی در پاسخ به این سوال که فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه تحولات کنونی دنیا چه میزان تاثیرگذار است؟ گفت: به پای هر مکتب و مرامی اگر خون داده نشده و جهاد نشود آن مرام و مکتب جهانی نمی‌شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان افزود: اگر ما بخواهیم به غرض قیامی که منشاء تمام تحولات تاریخ بوده، یعنی قیام سرخ حسینی برسیم، باید فرهنگ «هیهات مناالذله» را بیاموزیم.

وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا عدالت محوری و تکلیف‌گرایی امام حسین(ع) را از شهدا فرا بگیریم .

فراهانی خاطرنشان کرد: با پرداختن به این فرهنگ ناب است که می‌توانیم شاهد یک انقلاب جهانی اسلامی باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار