خبرهای داغ:
سردار اشتری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و آرامش انتخابات آمادگی دارد

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی آمادگی دارد امنیت انتخابات را برقرار کرده و آرامش را در آن مقطع از زمان افزایش دهد.
کد خبر: ۸۵۹۵۷۹۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: نیروی انتظامی آمادگی دارد امنیت انتخابات را برقرار کرده و آرامش را در آن مقطع از زمان افزایش دهد.

وی افزود: خدا را شاکرم که امروز توفیق حاصل شد تا در جمع شما عزیزان حضور داشته باشم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور خاطر نشان کرد: مردم شهید پرور خراسان جنوبی مردمی متدین، ولایت مدار و همیشه حافظ انقلاب و دستاوردهای آن بوده اند و در طول تاریخ بعد انقلاب اسلامی همیشه در صحنه های مختلف حاضر بوده و در جبهه حق علیه باطل شرکت داشته اند.

سردار اشتری تصریح کرد: مردم این استان مردمی سخت کوش، کم ادعا و در تمام انتخابات ها مشارکت پرشوری داشته اند.

وی ادامه داد: استان خراسان جنوبی از نظر مشارکت، جزءبالاترین استان ها بوده و علاقه ی مردم به انقلاب و ولایت بالاترین سمایه برای این استان و کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: در بین مسئولین این استان هماهنگی، همدلی و هم زبانی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند وجود داشته و این به برکت وجود حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضایی، امام جمعه این شهر می باشد.

سردار اشتری گفت: ما خدمتگزار مردمیم و افتخار می کنیم در خدمت مردم عزیز و متدین و فرهیخته خراسان جنوبی باشیم.

وی با اشاره به این‌که ما در هر شرایطی وظیفه خدمت گزاری داریم، گفت: باید این امنیت و آرامش در این استان و کشور حفظ شده و ارتقاء یابد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: ما در کشوری هستیم که امنیت و ثبات بسیار خوب است و این به برکت وجود ائمه اطهار، همدلی و هم زبانی بین مسوولان، هدایت های مقام معظم رهبری و زحمات دستگاه های امنیتی در سراسر کشور است.

سردار اشتری اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم در راستای اهدا عالیه نظام و منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم و این امنیت و آرامش را به جامعه انتقال دهیم.

وی با تاکید بر این‌که اعتماد مردم امروز بالاترین افتخاری است که امروز نیروی انتظامی دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی به دلیل رشادت و مجاهدت ها در سراسر کشور از مرزهای داخل شهرها تا جاده ها باعث شده است تا مردم به این نیرو اعتماد داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: امروز نیروی انتظامی مقتدر، هوشمند و ولایت مدار و همراه با رافت و عدالت در کنار مردم است و امیدواریم این روند هم چنان ادامه داشته باشد.

سردار اشتری ضمن تشکر از زحمات سردار واعظی ، فرمانده سابق نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: ایشان فرماندهی متدین و ولایت مدار همراه با مردم و کارکنان نیروی انتظامی است.

 وی با اشاره به این‌که سردار واعظی دارای کارنامه درخشانی در همه شاخص ها خصوصا در 7 ماهه ابتدای سال جاری است، ادامه داد: کاهش تلفات جاده ای، افزایش کشفیات و ارتقاء امنیت و تعامل خوب از اقدامات موثر ایشان در دوران خدمتی ایشان است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به سوابق خدمتی سرهنگ شجاع فرماندی انتظامی خراسان جنوبی اشاره و خاظرنشان کرد: تجربه زیاد ایشان در استان های خراسان هستند و با تهدیدها، فرصت ها، چالش ها، آسیب ها و فرصت های استان هستند.

 سردار اشتری اضافه کرد: سرهنگ شجاع فردی منضبط، مدیر، پیگیر، دلسور و اهل تعامل با مسوولان با سابقه خوبی در مسئولیت های گذشته هستند.

وی اظهارکرد: ایشان باید در خراسان جنوبی افرادی که ظرفیت دارند شناسایی و ارتقاء یابند و افراد لایق تصدی مسئولیت با توجه به نیاز هر استان مورد انتخاب قرار بگیرند.

 فرمانده نیروی انتظامی کشور به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: ما در آستانه انتخاباتی بزرگ در اسفندماه سال جاری هستیم و نیروی انتظامی امادگی کامل برای برقراری امنیت انتخابات را داریم.

سردار اشتری افزود: امیدواریم همکاران ما با دستور العمل هایی که مشخص کردیم این آمادگی حفظ شود و با همکاری و هماهنگی مسوولان انتخابات پرشوری برگزار کرده و حضوری سالم و امن مردم در انتخابات باشیم.

وی با بیان اینکه کشور ایران تاکنون پیش قدم در حضور در انتخابات بوده است، گفت: برگزاری پرشور انتخابات باعث تحرکات و تهدیدهایی به سمت ما است و کشورهای استکبار جهانی در راس آن آمریکا و اسرائیل می خواهند این ثبات، امنیت و آرامش را به هم زده و ایادی و گروه های ضد انقلاب می خواهند این آرامش را از ما بگیرند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور تاکید کرد: دستگاه های امنیتی و قضایی ما آماده هستند تا هر توطئه ای را خنثی کنند..

گفتنی است، فرمانده نیروی انتظامی کشور با هدف تقدیر از عملکرد سردار واعظی و معارفه سرهنگ مجید شجاع فرمانده جدید نیروی انتظامی خراسان جنوبی به بیرجند سفر کرده است
.

شایان ذکر است، سرهنگ مجید شجاع پیش از این معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی خراسان رضوی بوده است.

منبع: خاورستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها