خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ایران کانون بیداری اسلامی در جهان شناخته شده است و با قدرت نرمی که دارد استکبار را از بین می‎برد.
کد خبر: ۸۵۹۵۷۲۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار سید هاشم غیاثی شب گذشته در مراسم سالگرد روز آزاد سازی حصر سوسنگرد که در مسجد امام حسین(ع) شهر بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: فتح سوسنگرد به عنوان یکی از عملیات راهبردی انقلاب اسلامی به شمار می‌آید که مردم با حضور پر شور خود منجر به فتح سوسنگرد شدند.

وی ادامه داد: امروز بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد فتح سوسنگرد است و این مراسمات فرصت خوبی برای زنده نگه‎داشتن حقایق جنگ و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در آن زمان اختیار دولت در دست بنی صدر بوده است، گفت: ایران در آن زمان خدمات و کار‌های ارزشمندی برای آمریکا انجام داده است.

غیاثی افزود: کشور‌های استکباری بعد از انقلاب اسلامی به دنبال نابودی و سرنگونی ایران بودند و هستند.

وی تصریح کرد: اسرائیل، آمریکا و شوروی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در صدد گرفتن امتیاز و فرصت برای خود بودند که با هوشیاری امام و رهبر انقلاب نتوانستند به اهداف خود برسند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: با شکست دشمن در فتح سوسنگرد ایران ثابت کرد که مردمی انقلابی و ولایت‎مدار دارد.

غیاثی ادامه داد: در فتح محاصره شهر سوسنگرد اگر ارتش و نیروهای سپاه و به ویژه حضور مردم نبود این اتفاق صورت نمی‌گرفت.

وی با اشاره به فرماندهی عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهید چمران در این جنگ، تصریح کرد: در این جنگ نیرو‌های تیپ 2 ارتش با اختیار بنی‎صدر اجازه عملیات نداشتند که امام خمینی(ره) دستور دادند که نیاز به اجازه کسی ندارید و سریعا در این عملیات شرکت کنید.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: در عملیات فتح سوسنگرد 6 گردان اعم از تیپ 2 ارتش، سپاه و ستاد جنگ‌های نامنظم شرکت داشتند.

غیاثی گفت: برکات این عملیات مقاومت رزمندگان و مردم، افشای خیانت بنی‎صدر و نقش راهبردی رهبر انقلاب در این عملیات است.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهی رهبر انقلاب و شهید چمران و حضور پر شور مردم توانست سوسنگرد را آزاد کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: آمریکا با برنامه هسته‌ای قصد نفوذ به فرهنگ، سیاست، اقتصاد ایران را دارد تا آن را در سلطه خویش درآورد.

غیاثی تاکید کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و رزمندگان است که انقلاب اسلامی را در همه مراحل پیروز و سربلند نگه می‌دارد.

وی گفت: جوانان ایران از این پس بیشتر مراقب خود باشند تا در مقابل برنامه‌های دشمن فریب نخورند و از ایران اسلامی دفاع کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: جوانان ایرانی و انقلابی پیرو رهبری باشند تا از این کشوری که بدون حمایت هیچ ابر قدرتی انقلاب کرد دفاع کنند.

غیاثی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: انقلاب اسلامی ایران بدون حمایت کشور‌های ابر قدرت توانست انقلاب کند و مقابل استکبار مبارزه کند.

وی با اشاره به توافقات هسته‎ای، ادامه داد: ما از دولت مردان هسته‌ای کشورمان متشکریم که این فرصت را برای پیشرفت ایران به وجود آوردند اما باید مراقب نفوذ باشیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: قدر مقام معظم رهبری را باید دانست که تعیین 9 شرط اساسی جلو نفوذ دشمن را گرفت و این شروط باید در میان مسئولان و مردم عملیاتی شود.

غیاثی تصریح کرد: دشمن منتظر خطایی از طرف ایران است که به هویت و حاکمیت آن ضربه وارد کند پس جوانان، مردم فهیم و انقلابی استان خراسان جنوبی و مسئولان آگاه و هوشیار باشید.

وی خاطرنشان کرد: ایران کانون بیداری اسلامی در جهان شناخته شده است و با قدرت نرمی که دارد استکبار را از بین می‎برد.

گفتنی است در این مراسم علی قاسمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خراسان جنوبی، حجت‎الاسلام علی رضایی امام جمعه شهر بیرجند، غلامحسین نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه استان، محمد حسینی معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی، نیرو‌های نظامی و انتظامی و جمعی از مردم بیرحند حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظرات
پر بیننده ها