شهید رضا دامرودی اولین شهید مدافع حرم سبزوار است که جان خود را در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) فدا کرد، به همین دلیل و به منظور ارج نهادن به این شهید والامقام یکی از میادین شهر سبزوار به نام این شهید نام‌گذاری می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۵۶۶۵
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
به گزارش ،خبرگزاری بسیج از خراسان رضویرئیس کمیسیون ایثار و مقاومت شورای شهر سبزوار در نشستی اظهار داشت: به منظور گرامیداشت و ارج نهادن به مقام شامخ شهید مدافع حرم فاطمی رضا دامرودی، یکی از میادین شهر سبزوار به نام این شهید بزرگوار نام‌گذاری می‌شود.

علی ارغیانی تصریح کرد: امیدوار هستیم مجموعه شهرداری سبزوار در کنار فعالیت های ارزنده‌ای که انجام داده است با ساخت پایگاه مقاومت شهدا گام دیگری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بردارد.

ارغیانی افزود: استفاده از نیروهای متعهد و کارآمد در این پایگاه می تواند در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروزی بسیار موثر باشد.

مسئول کمیسیون ایثارگران شورای شهر سبزوار گفت: شهید رضا دامرودی اولین شهید مدافع حرم سبزوار است که جان خود را در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) فدا کرد، به همین دلیل و به منظور ارج نهادن به این شهید والامقام یکی از میادین شهر سبزوار به نام این شهید نام‌گذاری می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها