دوره آموزش مقدماتی سرگروه های صالحین با حضوربیش از 60 نفر از بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج ناحیه درگز در مدرسه حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۶۳۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار محمد هادی قوی پنجه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز ضمن تقدیر و تشکر از حضور بسیجیان شرکت کننده در این دوره خواستار حضور منسجم آنان در تمامی برنامه های بسیج شد و گفت: با توجه به جنگ فرهنگی و نگاه و عمل به فرامین ولایت مطلقه فقیه، امروز باید در عرصه فرهنگ فعال باشیم و متوجه نفوذ دشمن از طریق فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و امنیتی باشیم که چه بسا نفوذ فرهنگی و سیاسی مهم تر است.

وی در ادامه افزود: باید بخاطر خدا و اهل بیت(ع) و پیروی از راه و آرمان های شهدا دلسوزانه و با جدیت کار کنیم و این امر میسر نمی شود مگر با ایجاد شبکه؛ همین که به عنوان سرگروه، متربیان را توجیه، تدریس وآگاه سازی کنیم و با مربیان خود و سر مربی پیگیر امور باشیم تا به حول و قوه الهی موفق شویم.

سرهنگ دوم پاسدار محمد ابراهیمی، مدیر تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: هدف از برگزاری این دوره، ارتقای دانش سرگروه های صالحین برای اداره بهتر حلقات متربیان است.

وی افزود: در این دوره با بکار گیری از اساتید مجرب استانی و شهرستانی، متربیان در کلاس های مخاطب شناسی، جذب و تثبیت ارتباط موثر، گروهداری، فضای مجازی، اخلاقی، بصیرتی و امنیتی شرکت می کنند.

ابراهیمی گفت: فراگیران شرکت کننده در این دوره جهت الگو گیری از رفتار و منش شهدا در سه کلاس با نام های شهدای هسته ای سازماندهی شدند.

خاطر نشان می شود در پایان این دوره از فراگیران آزمون کتبی بعمل آمده و به شش نفر از منتخبین آن هدایایی تقدیم شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها