خروس بازی در پاریس شاید تکرار بازی قدیمی و البته تکراری «خودزنی برای حضور» باشد.
کد خبر: ۸۵۹۵۶۲۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ چند سال پیش آمریکا و شرکایش سناریوی جدیدی تحت عنوان داعش را کارگردانی کردند تا به حضور خود در منطقه رسمیت ببخشد. داعش که برای گسترش اسلام هراسی در جهان با تاکتیک ایجاد رعب و وحشت ماموریت یافته است، برای صاحبانش سه مزیت عمده دارد؛ اول اینکه جبهه زورگو، در هر زمان به بهانه سرکوبی تروریست _ بخوانید حمایت تسلیحاتی _ در خاک سوریه و عراق جولان می دهند و به نوعی از قبل برای خود کارت دعوت رسمی فرستاده اند!

دوم اینکه با ایجاد وحشت در بین شیخ نشینان بی خاصیت و ترسوی منطقه بر آتش رقابت فروش سلاح دمیدند، بطوریکه عربستان اکنون سومین خریدار سلاح در جهان بوده! و این سیر صعودی در رابطه با قطر، امارات و ... نیز صادق است.

سومین هدف آنها ایجاد موج اسلام هراسی در دنیا است، تا علاوه بر اینکه جلوی گسترش اسلام در آمریکا و اروپا گرفته شود، افکار عمومی را در پیشبرد این نیات شوم، همراه خود کند. تظاهرات های متعدد مردم فرانسه بر ضد اسلام! درخواست اخراج مسلمانان از فرانسه! و آتش زدن 35 مسجد به فاصله 24 ساعت پس از نمایش اخیر پاریس بی شک بزرگترین دست آورد کاخ الیزه بود!

صد البته پیروزی های چشمگیر اخیر ائتلاف مقاومت و روسیه در سرکوب گروههای تروریستی و آزادسازی یکی پس از دیگری شهرهایش، دارو دسته های استکبار را بر آن داشت با سناریویی جدید به سوریه یورش بیاورند، نه اینکه این حملات بر علیه فرزند نامشروع خود – داعش – باشد، بلکه هدف، ایجاد اختلال در نوار پیروزیهای اخیر ائتلاف ضد داعش و مجالی برای تنفس مصنوعی آنها است!

بهترین بهانه موج جدید یورش به سوریه، حوادث اخیر فرانسه و کشته شدن تعدادی بی گناه بود که برای جلب توجه بیشتر از چاشنی بازی فوتبال آلمان و فرانسه استفاده شد. تاریخ تکرار شده، نمایش امروز پاریس ذهن ما را یاد نمایش دیروز طالبان می اندازد که با پوشاندن شلوار بر تن گاو و گوسفندان! به شهرت رسید و یک شبه از بین لایه های پیچیده و متعدد امنیتی آمریکا عبور کرده! و دو هواپیما را ربودند! و با برخورد به برجهای دوقلو، بهانه لشکرکشی به افغانستان و حضور در آسیای میانه را برای ارباب خود فراهم کرد. آری خروس بازی در پاریس شاید تکرار بازی قدیمی و البته تکراری «خودزنی برای حضور» باشد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار