حمید رضا
به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج؛
فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج 29 ویژه برنامه فرهنگی در هفته بسیج در شهرستان دهلران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۵۵۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ; به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه دهلران با اصحاب رسانه برگزار شد.

براساس این گزارش؛ سرهنگ پاسدار علی آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج مقتدرترین نهاد مردمی است که در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حضور فعال و تأثیرگذاری دارد.

وی افزود: بسیج یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و هر چه از عمر این شجره طیبه می‌گذرد بیشتر متوجه باروری آن درسطح گوناگون اعم از محلی، منطقه‌ای، ملی و حتی جهانی می شویم و این امر خطیر موید بینش عمیق و استراتژیک معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در دستور تشکیل چنین سازمانی است و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تشکیل و رشد جوانان خدا جوی بسیجی فتح الفتوح امام راحل بود.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران ابراز نمود: دامنه بسیج در همه اقشار جامعه ظهور و بروز پیدا کرده و امروز کلیه گروه‌های اجتماعی، اعم از دانش‌آموزان، دانشگاهیان، اساتید، کارگران و کارمندان مجذوب این فرهنگ و تفکر ناب شده‌اند و هفته بسیج نیز فرصتی برای گرامیداشت این جایگاه و مکتب اصیل و ارزشی به شمار می رود.

سرهنگ آبدونی با تشریح برنامه های سپاه ناحیه دهلران در هفته بسیج، تصریح کرد: 29 ویژه برنامه فرهنگی در هفته بسیج در شهرستان دهلران برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: اجتماع عظیم بسیجیان در 5 آذر، همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات، دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه و بسیج با امام جمعه دهلران، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری همایش نفت و اقتصاد مقاومتی در حوزه دشت عباس پایگاه شهدای فکه(شرکت نفت چشمه خوش)، برگزاری کلاس های نهضت روشنگری، یادواره شهدای عشایر در روستای کاور و غباروبی گلزار شهدا از جمله مهترین برنامه های سپاه ناحیه دهلران در هفته بسیج می باشد.

ارسال نظرات