فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر:

اجرای بیش از 30 عنوان برنامه در هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر از اجرای بیش از 30 عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی، اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر (تذکر لسانی) و اجتماع بزرگ بسیجیان در 5 آذر با عنوان شکوه مقاومت از برنامه های شاخص این هفته است.
کد خبر: ۸۵۹۵۵۳۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱

سرهنگ بهرام صدیقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان با اشاره به درپیش بودن هفته بسیج اظهار کرد: داشتن روحیه بسیجی مقاومت و پایداری را شکل می دهد، انسان را برای دفاع در برابر تهاجم دشمن آماده و هوشیار و زمینه های اختلاف را از بین می برد.

وی از اجرای بیش از 30 عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و تصریح کرد: امیدوارم در هفته بسیج امسال بتوانیم با اجرای برنامه های مناسب روحیه نشاط، امید، خودباوری و مقابله با سلطه و استکبار را در جامعه حاکم و اقتدار بسیجیان را به مردم و دنیا نشان دهیم.

فرمانده سپاه رضوانشهر برگزاری یادواره های شهدای پایگاه محور، همایش ائمه جمعه و جماعات، گلباران مزار شهدا، افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی، اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر (تذکر لسانی) و اجتماع بزرگ بسیجیان در 5 آذر با عنوان شکوه مقاومت را از جمله برنامه های شاخص این هفته برشمرد.

صدیقی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج به نام «بسیج دست قدرت خدا» اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه ها به نمایش گذاشتن اقتدار بسیج است و اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در صدد نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در کشور هستند که بسیجیان غیور این مرز و بوم که حقیقتاً دست قدرت خدا هستند با نمایش اقتدار خود مانع از اجرای این توطئه شوم خواهند شد.

وی با اشاره به اهداف دشمن در ایجاد تفرقه میان مردم گفت: هدف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که بین مردم اختلاف و تفرقه ایجاد کنند، ملت را به اجتماعات دوقطبی و چندقطبی تبدیل کنند و از این فضا به نفع سیاست های خود بهره برداری کنند.

 

ارسال نظرات