کوهپیمایی و پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج 29 آبان در بیش از 400 شهر سراسر کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۹۵۴۵۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرگزاري بسيج جواد الیاسی مدیر ورزش همگانی بسیج گفت:در راستای توسعه ورزش همگانی و نهادینه کردن ورزش در سطح خانواده ها، به مناسبت هفته بسیج مجموعه ای از برنامه های ورزشی همگانی و عمومی در سازمان ورزش بسیج تدوین شده است که یکی از برنامه های شاخص، کوهپیمایی عمومی در بیش از 400 شهر کشور به صورت همزمان در روز جمعه 29 آبان است.
الیاسی اظهار داشت: علاوه بر این برنامه، همزمان در بیش از 200 شهر کشور نیز برنامه پیاده روی خانوادگی در روز 29 آبان خواهیم داشت و این برنامه نیز در پایان به مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه ختم خواهد شد و با اهدای جوایزی از شرکت کنندگان تجلیل خواهد شد.
وی با اشاره به همکاری خوب وزارت ورزش و معاونت توسعه ورزش همگانی و فدراسیون ورزش همگانی تاکید کرد: از ابتدای سال 94 با توجه ارتباط تنگاتنگو نزدیکی که جناب آقای دکتر شعبانی بهار و سایر مسئولان وزارت و فدراسیون با بسیج در اجرای برنامه های ورزش همگانی داشته داشته اند که قابل تقدیر است. همچنین از سردار یزدانی که با تعامل و حمایت های ویژه شان در اجرای برنامه های ما را یاری کردند کمال تشکر را دارم.
الیاسی در ادامه با بیان اینکه ورزش همگانی نقش پررنگ تری در برنامه 5 ساله ششم ورزش بسیج که از سال آینده آغاز می شود خواهد داشت، افزود: با توجه به دستور سردار نقدی، ورزش همگانی از اولویت های اصلی بسیج در برنامه 5 ساله ششم خواهد بود تا بتوانیم در جهت عملی کردن توصیه های حضرت آقا درباره ترویج ورزش همگانی حرکت کنیم و به آن جامعه عمل بپوشانیم.
وی در پایان گفت: همچنین بسیج آمادگی دارد مسئولیت کوهپیمایی های عمومی در سراسر کشور را بر عهده بگیرد و به عمومی کردن ورزش در سطح جامعه کمک کند.
ارسال نظرات