نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

دین اسلام در گرو حماسه عظیم و جاوید عاشورا زنده است

اگر حماسه عظیم و جاوید عاشورا از سوی امام حسین (ع) خلق نمی شد به حتم از دین اسلام هم خبری نبود.
کد خبر: ۸۵۹۵۳۶۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان در مراسم یادواره مدافعان حرم آل الله و شب شهادت حضرت رقیه (س) که در مسجد آیت الله دستغیب زنجان برگزار شد، گفت: اگر امروز مسلمانان در جهان ارزش دارند به برکت دین مبین اسلام، قرآن و عاشورای حسینی و همچنین زنده نگه داشتن یاد و نام امام حسین (ع) در دل ها است.

حجت الاسلام علی متین افزود: باید یقین بدانیم که امام حسین (ع) با شهادت خود موجب بقا، تکامل و پیشرفت دین مبین اسلام شد و حال باید سبک، سیره و روش آن حضرت را در زندگی خود جاری و ساری سازیم.

متین اظهار کرد: ما منهای امام حسین (ع)، قرآن، اسلام، مسجد و نماز، هیچ ارزشی نخواهیم داشت و همه می دانیم که در رسیدن به اهداف متعالی باید ابزار دست خداوند منان و نه ابزار دست شیطان شد.

حجت الاسلام متین افزود: هرکسی به هر نحوی که برای عاشورا کار زینبی می کند و در واقع تلاش دارد تا با زنده نگه داشتن عاشورا برای ثبت و رونق دین اسلام کمک کند.

حجت الاسلام متین گفت: اگر حماسه عظیم و جاوید عاشورا از سوی امام حسین (ع) خلق نمی شد به حتم از دین اسلام هم خبری نبود.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطر نشان کرد:عاشورا تثبیت سلامت و صلابت بعثت نبوی و همچنین غدیر علوی تا ظهور منجی عالم بشریت است.

ارسال نظرات