نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

هیچ جریانی نمی تواند فرهنگ بسیج را دچار انحراف کند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تفکر بسیجی عامل پیروزی نظام اسلامی در 8 سال دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۸۵۹۵۲۳۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبر گزاری بسیج از سیستان و بلوچستان  ، آیت الله عباسعلی سلیمانی در مراسم دیدار با پاسداران و بسیجیان سپاه سلمان  که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با تاکید بر فرهنگ دیرینه بسیج اظهار داشت: واژه بسیج در ادبیات والای اسلامی در عرصه ما رواج پیدا کرد  اما در منطق قران به عنوان ربی کسی که همه چیز وجودش را خدا فرا گرفته بیان شده است.

وی با اشاره به آیات قران افزود: هر پیامبری که آیین خود را عرضه کرد و آرمان خود را مطرح کرد نقطه مقابل موضع گرفتند و کارشکنی کردند مگر اینکه با داشتن نیروهای بسیجی وارد عرصه شدند.

وی بیان داشت: واژه ی بسیجی که در قران به عنوان ربی آمده است در فرهنگ انقلاب اسلامی ما به برکت وجود امام (ره) شکل گرفت.

آیت الله سلیمانی گفت: خدمات امام ریشه در قران و سنت دارد و چون متصل به کانون ارزش است در طول زمان دچار کهنگی نمی شود.

وی تصریح کرد: امام راحل(ره) برای تمام افرادی که از تفکر بسیجی برخوردار هستند واژه ی بسیج را به عنوان شجره طیبه تعبیر کرد.

وی با تاکید بر اینکه در 8 سال دفاع مقدس تفکر بسیجی باعث پیروزی نظام شد خاطر نشان کرد: آنچه از برکات نظام  اسلامی امروز در اختیار داریم به برکت فرهنگ بسیجی و تفکر بسیج است.

آیت الله سلیمانی اذعان داشت: ذات حق وقتی بخواهد جریانی حق یا باطلی را مطرح کند به "کلمه"تعبیر می کند و بسیج نیز همواره در قالب کلمه شجره طیبه یعنی پاک و پاکیزه یاد شده است.

وی افزود: فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی که امام احیاگر آن بودند و مقام معظم رهبری آن را آبیاری کردند هم اکنون جای خودش را در بین مردم پیدا کرده است و هیچ جریانی نمی تواند در آن انحراف وارد کند.

 
ارسال نظرات