فرمانده سپاه سیاهک گفت: در سی و ششمین سال تأسیس بسیج مستضعفین بالغ بر ۵۰ برنامه مختلف توسط سپاه ناحیه سیاهکل تدوین و تنظیم شده است که در طول هفته اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۲۲۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

سرهنگ سیدجعفر حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سیاهکل، ضمن تبریک هفته بسیج به  ملت شهید پرور ایرانی اسلامی، تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را یکی از کارهای مهم و سرنوشت ساز امام راحل در آغاز پیروزی انقلاب برشمرد.

وی نیروی مقاومت بسیج را در عرصه های مختلف انقلاب به عنوان پشتوانه عظیم رهبری، دولتمردان و نیرویی تأثیرگذار در تمام برهه های انقلاب عنوان کرد و گفت: بسیج توانسته است در صحنه های مختلف با کارکردهای جدیدی برنامه های متنوعی را در سال های گذشته اجرا نماید.

فرمانده سپاه سیاهکل افزود: تجربیات گذشته بسیج، امروز به نسل سوم انقلاب که به گفته مقام معظم رهبری این نسل از نسل اول توفنده و توانمندتر به عنوان پشتوانه انقلاب است، سپرده شده است.

حسینی یادآور شد: در رفراندوم ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ و رای قاطع ملت به جمهوری اسلامی، تحرکات تجزیه طلبان در اوایل انقلاب و در تحمیل ۸ سال جنگ نابرابر شکست خوردند و از اوایل دهه هفتاد تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را شدت بخشیدند.

وی با اشاره به هشدارهای اخیر رهبر معظم انقلاب پیرامون بحث ” نفوذ” تأکید کرد: امروز باید همه دلسوزان کشور و انقلاب مراقب رخنه دشمن در مباحث مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی باشند و ملت مومن و ولایتمدار ایران اسلامی اجازه نخواهند داد نقشه نفوذ بدخواهان این انقلاب در ایران اجرایی شود.

فرمانده سپاه ناحیه سیاهکل با اشاره به اجرای موفق طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان سیاهکل گفت: واگذاری تسهیلات اقتصاد مقاومتی در طرح های مرغداری، دام پروری، پرورش زنبور عسل، پرورش ماهیان گرم آبی و سرد آبی و پرورش قارچ بوده است.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه در سی و ششمین سال تأسیس بسیج مستضعفین بالغ بر ۵۰ برنامه مختلف به همت سپاه ناحیه سیاهکل تدوین و تنظیم شده است که در طول هفته اجرا خواهد شد، گفت: برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس، یادواره شهدا، پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی و برپایی برنامه هایی با موضوعات فرهنگی متناسب با ایام، از مهمترین برنامه های هفته بسیج در شهرستان سیاهکل است.

ارسال نظرات