رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در دو مرحله با موفقیت در سطح نواحی و شهر های مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۲۰۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷
خبرگزاری بسیج مازندران، رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در دو مرحله با موفقیت در سطح نواحی و شهر های مازندران برگزار شد و توان رزمی و جسمانی نیروها در موضوعات مقابله با ناآرامیها، دفاع از کوی و برزن، امداد نجات و ... به آزمایش و نمایش در آمد.
این رزمایش به سبب درازای جغرافیایی مازندران طی دو مرحله برگزار شد و ابتدا در شهر های غربی استان با محوریت آمل در دو روز انجام شد.
برگزاری کلاسهای تئوری با مرور آموزش های فرا گرفته در اولین روز رزمایش و اجرای صبحگاه مشترک، سخنرانی فرمانده سپاه کربلا و اجرای مانورهای عملیاتی در سطح نواحی و شهر های غربی مازندران از جمله برنامه های موفقیت آمیز دو روزه رزمایش الی بیت المقدس به شمار می رفت.
سردار بابایی در جمع بسیجیان گردانهای بیت المقدس و کوثر آمل در امامزاده ابراهیم(ع) علت ناتوانی استکبار در حمله نظامی به ایران اسلامی را حضور اگاهانه و همیشه در صحنه آحاد مردم و بسیجیان متدین و ولایتمدار با رهبری آیه الله خامنه ای خواند.
 وی علاوه بر حضور بسیجیان توان نظامی تجهیزاتی کشور را در باز دارندگی حمله نظامی دشمن موثر دانست و افزود: دشمن وقتی در یافت نمی تواند در جنگ نظامی حریف ملت مومن ایران اسلامی شود با دسیسه های خطرناک، مرموز و آرام با شیوه فریبنده و جذاب مخرب در فرهنگ و مبانی که همان استهاله فرهنگی سیاسی، اقتصادی است می خواهد سبک و ذائقه زندگی را تغییر دهد.
مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس که در نواحی و شهرهای مرکزی و شرقی مازندران با محوریت ساری  طی دو روز برگزار شد در روز نخست همانند مرحله اول کلاسهای تئوری و در روز دوم فعالیت های عملیاتی با موضوعات مشابه مرحله اول با رمز یا محمد رسول الله(ص) به صورت همزمان در استان برگزار شد.
در مراسم صبحگاه بزرگ بسیجیان گردانهای بسیج شهرستان ساری سردار میرشکار از رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدسبا یاد شهید مدافع حرم اخیر مازندران گفت: فرزندان انقلاب اسلامی همچون سید روح الله عمادی از روستاهای زیراب سوادکوه نه در داخل شهر ها و مرزهای کشور که در خیابان های حلب و دمشق سوریه مقاومت می کنند و به شادت می رسند و توانستند سیلی به گوش استکبار بزنند  تا دشمن هوای تجاوز به ایران را از سر دور کند.
میر شکاروظیفه بسیج را به مراتب سنگین تر از همه خواند و ادامه داد: بسیج ضامن انقلاب و ولایت است لکن  برای حفظ و صیانت از دو اصل گرانبهای اسلام آمادگی دلسوزان امری واجب است.
وی بسیج مستضعفین را مقاوم در برابر دشمنان یاد کرد و افزود:ایستادکی در جنگ تحمیلی و در دهه حاضر در جنگ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با ورود در عرصه های مربوطه چون اقتصاد مقاومتی و ... موجب خشم و عذاب استکبار گردید و از هوشیاری و همت نیروهای الهی در هراسند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها