فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اجرای 3 هزار و 120 برنامه هفته بسیج در استان افتتاح 200 طرح محرویت زدایی را از این جمله عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۹۵۱۸۰
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس در نشست خبری با موضوع تشریح برنامه های هفته بسیج در سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 5400 شهید گلگون کفن استان و شهدای پیشمرگان مسلمان کرد و تبریک هفته بسیج به برنامه های هفته بسیج در استان اشاره کرد.

وی با اشاره به شعار محوری امسال هفته بسیج با عنوان بسیج؛ دست قدرت خدا اظهار داشت: امیدواریم برنامه های امسال هفته بسیج نیز همانند سالهای گذشته موجب خیر و برکت برای مردم عزیز استان شود.

وی هدف از برگزاری امسال برنامه های هفته بسیج را تبین جایگاه بسیج در تقویت اقتدار ملی و جلوگیری از نفوذ دشمن عنوان کرد و افزود: در این هفته برنامه های بسیاری در کشور و استان برنامه ریزی شده است که به اجرا در می آید.

رجبی ضمن اشاره به روز شمار هفته بسیج عنوان کرد: جمعه 29 آبانماه اولین روز هفته بسیج با عنوان بسیج ولایت و انتظار نامگذاری شده است و در این روز شاهد حضور اقشار گسترده بسیج در قالب حلقه های صالحین در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان می باشیم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه عناوین دیگر روزهای دوم تا پایانی هفته بسیج را بدین شرح نام برد: شنبه 30 آبانماه بسیج,بصیرت و استکبار ستیزی؛ یکم اذر؛ بسیج, خودکفایی و اقتصاد مقاومتی؛ دوم آذر بسیج, خوباوری و جهاد علمی؛ سوم آذر پنجمین روز هفته بسیج؛ بسیج خانواده و سبک زندگی اسلامی؛ چهارم آذر ماه، بسیج, وحدت و بیداری اسلامی و آخرین روز هفته بسیج پنجم آذر ماه بسیج, ایثار و شهادت می باشد.

وی با بیان اینکه قبل از ورود به هفته بسیج همانند سالهای گذشته برنامه هایی اجرا شده است، خاطر نشان کرد: در این راستا 15 برنامه محوری برای ورود به هفته بسیج پیش بینی شده که قبل از هفته بسیج بخشی از آن همانند رزمایش الی بیت المقدس در استان انجام شده و مابقی اقدامات نیز در طول این هفته انجام خواهد شد.

سردار رجبی گفت: 3 هزار و 120 برنامه در طول هفته بسیج در کل استان اجرا خواهد شد که برخی از این برنامه ها شاخص؛ محوری و تاثیرگذار است.

وی اظهار داشت: روز دوم آذر 200 طرح محرویت زدایی و سازندگی با حضور مسئولین در سراسر استان بویژه متمرکز در مناطق روستایی همزمان با دیگر استان های کشورافتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: از دیگر برنامه های محوری هفته بسیج در استان برگزاری برنامه بسیج طلاب و روحانیون در مراکز علمیه، برگزاری یادوراه شهدای بسیج فرهنگیان، برگزاری 2500 نشست فرهنگی، بصیرتی در اقشار مختلف بسیج با هدف روشنگری با حضور اساتید در خصوص هجمه فرهنگی و افتتاح بیمارستان تک تخصصی چشم پزشکی در شهرستان قروه می باشد.

رجبی عنوان داشت: اجتماع بزرگ بسیجیان استان در روز 5 آذر روز پایانی هفته بسیج و همزمان با سراسر کشور، غبارروبی مزار شهدا در روز پایانی هفته بسیج ، دیدرا با خانواده معظم شهدا در سراسر استان با حضور بسیجیان، حضور سازمان یافته اعضای حلقه های صالحین در مصلاهای نماز جمعه با عنوان میقات صالحین، برگزاری برنامه سالروز تاسیس بسیج دانشجویی با حضور دانشجویان و خانواده شهدا به صورت تجمیعی یکم آذر در یکی از دانشگاه های استان از دیگر برنامه های محوری هفته بسیج در استان می باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان اظهار داشت: در کنار برگزاری برنامه های شاخص و محوری یاد شده برنامه های دیگر فرهنگی، ورزشی، برگزاری نمایشگاه های کتاب؛ برگزاری نمایشگاه های عرصه تولیدات عرصه اقتصاد مقامتی؛ افتتاح سالن های ورزشی نیز پیش بینی شده است.

ارسال نظرات