شهدای مدافع حرم موجب شکست دشمن و امنیت نظام هستند

شهدای مدافع حرم از حریم پاک حرم اهل بیت دفاع کرده اندو برای شکست دادن سیاست بزرگ دشمنان اسلام مردانه ایستادگی کردند.
کد خبر: ۸۵۹۵۰۸۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲



جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 100 هزار موشک و راکت برای شلیک به سرزمین اشغالی در اختیار حزب‌الله است.

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار حسین سلامی در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره جان‌باختگان فاجعه منا، شهدای حرم و شهدای شهرستان نور در مصلای الغدیر این شهرستان، اظهار داشت: مازندران نگین ایران بوده و شهدای گرانقدری را بر تارک این سرزمین می‌درخشد.

وی با بیان اینکه حضرت امام راحل با انقلاب اسلامی سبب عزت ایران و سایر ملل شد، افزود: امام راحل دست آمریکا و غرب را از ملت ایران کوتاه کردند و ملت ایران را از حکومت طاغوت نجات دادند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حضرت امام راحل بذر آگاهی را در ضمیر، وجدان و قلب مسلمانان عالم کاشتند.

وی با اعلام اینکه مقام معظم رهبری در برابر حکومت طاغوت ایستاده است، گفت: مقام معظم رهبری علم اسلام را بردوش گرفته است و در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستاده است.

سلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نقشه های دشمنان را می شناسند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب از عمق نیت‌های شوم دشمنان برای تضعیف مسلمانان و عقب نگه داشتن آنان آگاه است.

سردار سلامی اضافه کرد: آمریکا می‌خواهد جغرافیای اسلام را تکه‌تکه کند و برای تضعیف، عقب نگه داشتن مسلمانان، غارت ثروت‌های مادی و معنوی آنان، چپاول ثروت‌های نفتی و غیرنفتی این کشورها تلاش می‌کند و از هر راه و ترفندی وارد می‌شود تا نفوذ کند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم مقابل دشمنان اسلام ایستادند تا دشمنان نتوانند بر سرزمین مسلمانان حاکم شوند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم از حریم پاک حرم اهل بیت دفاع کرده اندو برای شکست دادن سیاست بزرگ دشمنان اسلام مردانه ایستادگی کردند.

سلامی با بیان اینکه در همه این جنگ‌ها آمریکا و متحدان او در یک سوی ماجرا و ایران اسلامی و متحدانش در سوی دیگر ایستادند، گفت: در همه این جنگ‌ها در مناطق اسلامی راه‌اندازی می‌شود.

وی با اعلام اینکه ملت ایران به تحریم اقتصادی دشمنان پاسخ شکننده‌ای دادند به‌گونه ای که آنان از تحریم اقتصادی منصرف شدند، افزود: هرچند با تهاجم فرهنگی خواستند جوانان ما را نمازگریز و بی‌تفاوت بار بیاورند اما نتوانستند.

سلامی با تاکید بر اینکه تنها یک ملت در جهان اسلام معتبر و سربلند است و همه قدرت‌ها به او احترام می‌گذارند، یادآور شد: هم‌اکنون ایران اسلامی کلید حل مشکلات منطقه شناخته شده و هیچ کشور و قدرتی نمی‌تواند اراده خود را بر او تحمیل کند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ نشان داد، با مدل سازش و تسلیم هیچ کشوری به آسایش، امنیت و رفاه دست نیافت، افزود: کشورهایی که تکیه‌گاه خود را آمریکا و غرب قرار دادند و تسلیم سیاست آنان هستند، هیچ نشانه‌ای از پیشرفت ندارند.

سلامی با بیان اینکه دشمنان با سیاست‌های شکست خورده ای باقی مانده‌ و نتوانستند امنیت اسرائیل را تامین کنند، تصریح کرد: فلسطینی‌ها که روزگاری سنگ پرتاب می‌کردند امروز موشک پرتاب می‌کنند.

وی بیان کرد: به برکت انقلاب و ترویج روحیه جهاد، فلسطینی‌ها که زمانی به دشمن سنگ پرتاب می‌کردند امروز موشک می‌زنند، بیش از 100 هزار موشک و راکت برای شلیک به هر نقطه از سرزمین اشغالی در اختیار حزب‌الله است، در یمن انصارالله می‌جنگند، این‌ها ظرفیت‌های نیرومند شکل‌یافته در مقاومت اسلامی است، جهان اسلام در حال قدرت‌یابی است و دشمنان اسلام در حال غروب هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها