روایت زندگی آیت‌الله مرعشی نجفی در «حدیث سرو»

مجموعه «حدیث سرو» با موضوع معرفی شخصیت عارفی چون آیت الله مرعشی نجفی از شبکه یک پخش می شود.
کد خبر: ۸۵۹۵۰۵۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت سالگرد وفات علامه مرعشی نجفی مستند «حدیث سرو» با موضوع زندگی این  عارف بزرگ روز چهارشنبه ساعت 7 صبح پخش می‌شود.

در این مستند بخش های مختلف زندگی این عالم  بزرگ عرفان از کودکی تا قدم گذاشتن در عرصه های علمی و دینی به تصویر کشیده می شود، فقاهت و مرجعیت، حضور در میان اقشار مردم، مبارزات سیاسی، تبحر ایشان در فلسفه، متخلق بودن به عرفان اسلامی و همچنین معرفی درس آموختگان در مکتب این بزرگمردان و اساتید و حوزه های تحصیلی ایشان تا پایان زندگی بازنمایی می شود.

عبدالکریم عرشی تهیه کننده مجموعه های حدیث سرو نیز با بیان اینکه هر یک از برنامه های این مجموعه ها دارای نکات اخلاقی و پندهای فراوان زندگی است گفت: کسانی که طالب آشنایی با اخلاق اسلامی هستند با مشاهده این گونه برنامه ها علاوه بر دستیابی به خواسته خود با راه و رسم زندگی در سایه دینداری آشنامی شوند.

از دیگر عوامل دست اندرکاران ساخت مجموعه حدیث سرو که کاری از تامین برنامه شبکه یک است عبارتند از: تهیه کنندگان: آقایان: توانا، عرشی، گلبن و رداعی، مدیر تصویر برداری: ایرج عاشوری، صداگذار: علیرضا حسینی، طراح صحنه و لباس: آقای آنا محمد عیری، موسیقی متن:حبیب خزایی فر،نویسنده گفتار متن: کورش علیانی،گوینده متن: حسین محجوب و طراح چهره پردازی: محسن بابایی.
ارسال نظرات
آخرین اخبار