خبرهای داغ:

حادثه پاریس نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه های تروریستی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نهبندان: در چند سال گذشته کشورهای غربی و اروپایی از جریان های تروریستی و تکفیری در منطقه خاورمیانه حمایت می کردند و قطعا این موضوع گریبان گیر خودشان خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۹۵۰۰۹
|
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ بخشی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نهبندان گفت: امروز گروه های تروریستی بلای جان خودشان شده است و حادثه پاریس نتیجه حمایت کشورهای غربی از داعش است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نهبندان با اشاره به اینکه امروز تفکر بسیجی به بیشتر کشورهای اسلامی انتقال پیدا کرده است گفت: تمام پیروری هایی که در سوریه به دست می آید مرهون مردم این کشور است چراکه با تشکیل گروه های مردمی در مقابل تروریست ها ایستادگی می کنند. 

بخشی با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج در اولین روزهای انقلاب اسلامی به دستور امام راحل تشکیل شد و وظیفه ای اصلی آن حراست و حفاظت از آرمان ها و انقلاب اسلامی است. 

وی تصریح کرد: بسیج در طول دفاع مقدس حضور فعال داشت و بیشتر افرادی که در هشت سال دفاع مقدس شرکت داشتند بسیجی بودند و امروز نیز بسیج کارکردهای مختلف دیگری را انجام می دهد و در عرصه های گوناگون فعالیت می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار