فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملکشاهی، برنامه های هفته بسیج در ملکشاهی را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۵۹۴۹۹۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار "فلاح غلامی" فرمانده سپاه ناحيه ملكشاهي، با بیان اینکه در طول هفته بسیج 32 برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد، اظهار كرد: هفته بسیج از روز جمعه 29 آبان آغاز خواهد شد و در این روز که با نام "بسیج ، ولایت و انتظار" نامگذاری شده است برنامه هایی متنوعی اجرا خواهد شد.

سرهنگ غلامی افزود: برگزاري دعاي ندبه، پياده روي خانوادگي، سخنراني قبل از خطبه هاي نمازجمعه، برپايي ايستگاه سلامت، جلسه بصيرتي و حضور سازمان يافته بسيجيان درنمازجمعه از جمله برنامه های این روز خواهد بود.

وی با بیان اینکه "بسیج، بصيرت و استكبارستيزي " عنوان دومین روز هفته بسیج را تشکیل می دهد ؛ یادآور شد: اجراي ويزيت رايگان،نشست فرهنگي- بصيرتي، نشست روشنگري از برنامه های این روز خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحيه ملكشاهي یادآور شد: روز سوم این هفته با عنوان "بسیج، خودكفايي واقتصادمقاومتي" نامگذاری شده که اجراي كارگاه مهارتي دخترانه، سركشي از خانواده شهدا و ايستگاه صلواتي از جمله برنامه هایی است که برای این روز درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اجراي مسابقات ورزشي بسيج، مراسم آبروي محله وسركشي از خانواده هاي شهدا از برنامه های اجرایی روز چهارم هفته بسیج می باشد ، " بسیج خودباوري وجهادعلمي " را عنوانی دانست که برای این روز در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی پنجمین روز هفته بسیج را "بسیج، خانواده و سبك زندگي " بیان کرد و گفت : در این روز اجرای نشست مادرانه، اعزام تيمهاي پزشكي به مناطق محروم، مراسم خطبه خواني حضرت زينب(س) و اردوي تفريحي زيارتي برگزار خواهد شد.

سرهنگ غلامی همچنین با بیان اینکه روز ششم هفته به نام "بسیج، وحدت و بيداري اسلامي " نامگذاری شده است، به برنامه های قابل اجرا در این روز اشاره کرد و گفت: برگزاري نشست هاي علمي، يادواره شهداي عشايري، همايش ائمه جمعه و جماعات، كلاس آموزشي فقه اسلامي و كسب وكار از جمله این برنامه ها در روز چهارشنبه چهارم آذر خواهدبود می باشد.

وی با اشاره به آخرین روز هفته بسیج ، اظهار داشت: این روز که پنج شنبه پنجم آذر خواهد بود و تحت عنوان "بسیج، ايثار وشهادت " نامگذاری شده است ؛ اجتماع بزرگ بسيجيان (شكوه ايستادگي)، عطرافشاني و گلباران مزارشهدا و سركشي از خانواده هاي معظم شاهد از ویژه برنامه های این روز هفته بسیج در ملکشاهی خواهد بود.
ارسال نظرات