استاندار کردستان گفت:امنیت پایدار استان مستلزم توسعه پایدار است و این یک حقیقت است که بدون توسعه امنیت نخواهیم داشت.
کد خبر: ۸۵۹۴۹۷۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالمحمد زاهدی در نهمین جلسه شورای اداری که صبح امروز با حضور وزیر اطلاعات در محل استانداری کردستان برگزار شد با اشاره به گفتمان جدید وزیر اطلاعات در سطح ملی و رویکرد فرهنگی و اجتماعی به امنیت کشور، اظهار کرد: الحمد لله رویکرد نهادهای امنیتی در کردستان نیز یک رویکرد توسعه گرایانه است.

وی افزود: با سفر مقام معظم رهبری به کردستان در سال 88 دریچه جدیدی در نگاه مدیران و مجریان نظام نسبت به کردستان گشوده شد و آن ضرورت توسعه همه جانبه کردستان است.

استاندار کردستان تصریح کرد: تعابیری که مقام معظم رهبری در مورد کردستان بکار بردند، سبب شد که مسئولان نظام کردستان را یک فرصت و ظرفیت ارزشمند برای نقش آفرینی در توسعه ملی قلمداد کنند.

زاهدی خاطر نشان کرد: زمانی که برای ابلاغ حکم استانداری کردستان در جلسه هیئت دولت شرکت کردم رییس جمهور به من گفت که از شما کردستانی آبادتر می خواهم و همین مساله بیانگر این است که نگاه و رویکرد دکتر روحانی و مجموعه دولت تدبیر و امید به کردستان توسعه ای است.

به گفته استاندار کردستان امروز همه مدیران، مسئولان، روحانیون، دانشگاهیان و نخبگان، فعالان اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و در کل همه اقشار جامعه کردستان پذیرفته اند که چاره حل مشکلات کردستان توسعه همه جانبه و متوازن است و این تبدیل به یک گفتمان همه گیر در کردستان شده است.

عبدالمحمد زاهدی تاکید کرد: بعنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید در کردستان تمام تلاش و همت خود را برای توسعه کردستان و تکثیر ضرورت ایجاد این گفتمان در همه لایه های اجتماع کردستان بکار گرفته ام و خوشبختانه دستگاههای نظارتی و امنیتی نیز این گفتمان را بطور جدی پذیرفته و آن را دنبال می کنند.

وی تصریح کرد: بعنوان نماینده عالی دولت در کردستان اعلام میدارم که امروز نگاه ها به کردستان امنیتی نیست و این یک فرصت بزرگ برای توسعه کردستان به شمار می آید بنابراین همه باید تلاش کنیم زیرا امنیت پایدار کردستان مستلزم توسعه پایدار کردستان است و این یک حقیقت است که بدون توسعه امنیت نخواهیم داشت.

زاهدی افزود: هر فرد و شخصیت و گروه تشکیلاتی بخواهد در روند رفاه و آسایش و آرامش مردم و در روند توسعه کردستان خلل وارد کند تنها نگاه ما به وی امنیتی خواهد بود و به شدت با وی برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات