علی اشرف خانلری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین؛
خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین با بیان اینکه صالحین حاصل فکر یک فرد نیست بلکه مجموعه‌ای سازماندهی شده و با تفکر است، گفت: حلقات صالحین می‌توانند تا جایی پیشرفت کنند که سبب تحول و پیشرفت منطقه خود شوند.
کد خبر: ۸۵۹۴۹۵۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ داود اصغری، اظهار داشت: سرمربیان باید همکاری دقیق با نیروهای خود داشته باشند تا از این طریق افراد هر روز بیشتر از گذشته به مجموعه بسیج دلداده شوند.

وی گفت: فعالیت‌های بسیج باید همه‌جانبه باشد تا جایی که در زمینه‌های درسی نیز در پایگاه‌ها ورود پیدا کنیم تا حتی کلاس‌های تقویتی برای بسیجیان داشته باشیم همان‌گونه که در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت‌مان داشته‌ایم.

اصغری، افزود: مجموعه صالحین حاصل فکر یک فرد نیست بلکه مجموعه‌ای سازماندهی و با تفکر است که رهبر معظم انقلاب نیز بر ایجاد آن تاکید داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: صالحین باعث شده است که بسیجیان عزیزمان در تمام عرصه‌ها حضور پیدا کرده و عموم مردم نیز از آن‌ها استفاده می کنند که این جای افتخار برای ما محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، افزود: امروز متوجه شده‌ایم که تاکیدات امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در زمینه‌هایی مانند فرهنگ و اقتصاد مقاومتی به چه دلیل بوده است و امروز آن رهنمودها به کجا رسیده است. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین عنوان کرد: دشمنان ما به‌واسطه رسانه‌هایی که دارند می‌خواهند این را القا کنند که ایران به دلیل تحریم‌ها پای میز مذاکرات نشسته است این در حالی است که آن‌ها مجبور شده‌اند به واسطه ایستادگی مردم جمهوری اسلامی ایران پای میز مذاکره بنشینند.

 

 

ارسال نظرات