خبرگزاری بسیج: محمد رضا اسدی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان تهران، سید محمد رحیم فاضلی نژاد مدیر بهزیستی شهرستان ری به همراه معاونین با حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۸۵۹۴۹۵۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام شاه چراغی با قدردانی از تلاش های پرسنل بهزیستی گفت: بهزیستی نهاد خدمت رسانی به طیف وسیعی از افراد جامعه است، تلاش و فعالیت کارکنان بهزیستی کاهش رنج خانواده های رنجور را فراهم می سازد و خداوند اجر و پاداش خدمت به مردم را در تمام زمینه های زندگی آنان فراهم می کند.

در ابتدای این دیدار محمد رضا اسدی معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران گفت: وظیفه بهزیستی ساماندهی افراد آسیب دیده است لذا پاسخگوی حجم بالای توقعات مردم بوده و پرداختن به نیازها و کمک به نیازمندان برای متولیان بهزیستی خوشایند است.

محمد رحیم فاضلی نژاد مدیر بهزیستی شهرستان ری نیز با اشاره به خدمات مختلف بهزیستی گفت: فعالیت، تلاش و علاقه وافر در خدمت رسانی به جامعه هدف و دستیابی به اهداف نهایی سازمان همچون توانمندسازی افراد آسیب دیده، پیشگیری از اعتیاد و معلولیتها و … بسیار موثر است.

 

 

ارسال نظرات